Vi som väntar Septemberbebisar 2014
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Det var ett tag sedan jag läste här i tråden nu, vad kul och få se UL-bilder på era fina små bebisar och höra att allt ser bra ut =)
Själv befinner jag mig i någon slags depp-period. Jag har plågats av illamående sen v.7 (är i v.13 nu) och det känns som att det aldrig kommer att gå över. Jag känner mig även trött, trött, trött hela tiden. Varje morgon känns som en kamp när jag ska ta mig upp ur sängen, dels pga illamåendet och dels av tröttheten. Jag önskar bara att det kunde gå över så att jag kan njuta av graviditeten, känner mig hemsk mot min stackars sambo som måste leva med denna griniga och trött person som ska föreställa mig.
Jag oroar mig även hela tiden för att bebisen inte ska ha det bra, har (troligtvis) fått ligamentsmärtor som känns väldigt obehagliga och får flera gånger för mig att det skulle vara ett missfall på gång. Eller att saker som jag gör (vilar/inte vilar, äter för lite/för mycket, inte tränar m.m) på något sätt gör att bebisen lider. Äh jag vet inte, känner mig fånig som skriver och klagar så här men just nu känns allt bara skit =(
Är det någon annan som har fått gigantiska bröst redan? Jag har gått på några veckor från en B kupa till en E kupa och är bara i vecka 14! Tror med första graviditeten gick jag från en A kupa till G kupa när mjölken runt till som tur blev dom lite mindre när mjölken stabiliserats. Vill inte veta var det här kommer sluta om jag är på en E kupa redan. Får nog köra med sportbh snart så behöver jag inte köpa ny Bh hela tiden.
Min foglossning känns som ovan beskriver men även i ljumskarna. Har svårt att gå, vankar fram och kan inte lyfta tungt eller göra nåt konstigt som att klättra upp på en stol...
Det här kubtest som ni gör.. förstår att jag kanske kan googla mig till svaret också men, är det något ni blivit erbjudna? Har det i så fall med ålder eller att man är i någon riskgrupp att göra? Eller har ni betalat för det själv?
Det här kubtest som ni gör.. förstår att jag kanske kan googla mig till svaret också men, är det något ni blivit erbjudna? Har det i så fall med ålder eller att man är i någon riskgrupp att göra? Eller har ni betalat för det själv?