• September14

Vi som väntar Septemberbebisar 2014

Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar. 
    Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
    Hur mår ni allihopa? 

• Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014
  • myilem

Jag hade inskrivning i v10 o nästa besök är i v25. Så, nope inget lyssna här inte... Jag valde kubtest endast för att få se bebis, så man vet att något faktiskt lever och mår bra därinne. Livan: ja, för du hade väl bf 23/9?

• E2012smamma

8,10 sen 20 ska jag träffa barnmorskan.

Sen kub v 12. Men har bett om en extra koll v 16/17

För det kändes så länge emellan

• livan86

Myilem: stämmer bra det häftigt!!
    Två Brandt:are beräknade samma dag då alltså!

• Bonebag

Här var man på kub idag, sprallig liten sak även här :D

Risken för downsyndrom var 1:15000 alltså jädrans liten :P

Men det var härligt o se den lilla igen och vilka framsteg i jämförelse med v9 :D

• E2012smamma
    Bonebag skrev 2014-03-17 22:31:16 följande:

Här var man på kub idag, sprallig liten sak även här :D

Risken för downsyndrom var 1:15000 alltså jädrans liten :P

Men det var härligt o se den lilla igen och vilka framsteg i jämförelse med v9 :D

phpQDkGaO27631.jpg

Vad roligt grattis :)
  • Em1989

Har varit v 6, v 12 och ul v 18 sen har jag inte nästa förrän v 25

• myilem

A jag har ju rul oxå men inte hos Bm. Här finns inga tider, utan man får vara glad för det man får. Sen är det mitt andra barn vet inte om det är skillnad på hur många tider man får?

• Neithotep

Verkar vara lite skillnad på var man går då med andra ord :)
    Ja det kanske blir mindre ofta om man har barn sedan tidigare, fast samtidigt förstår jag inte riktigt varför det skulle vara så heller..

• myilem

Hur mår alla då? Mitt illamående och halsbränna har lagt sig lite, dock börjar fogarna verka. Hade foglossning med förra så har inte förväntat mig nåt annat... "/ Har dock haft varje biverkning man kan få och ett hemskt humör, det måste ju tyda på en tjej? Haha! Med sonen mådde jag som en kung, ja förutom foglossningen då.

• E2012smamma
    myilem skrev 2014-03-18 16:25:49 följande:

Hur mår alla då? Mitt illamående och halsbränna har lagt sig lite, dock börjar fogarna verka. Hade foglossning med förra så har inte förväntat mig nåt annat... "/ Har dock haft varje biverkning man kan få och ett hemskt humör, det måste ju tyda på en tjej? Haha! Med sonen mådde jag som en kung, ja förutom foglossningen då.

Jag mådde jätteilla på kvällarna v 5. Morgonen v 6. Ingenting nästan v 7 förutom när jag blev hungrig.

Alltså har varit fruktansvärt hungrig, så blev illamående varannan timme iofs.

Halsbrännan har kommit och gått. Tröttheten har kommit och gått. Upplever inte den som lika extrem som med sonen ..

Men nu mår jag bra! Trött är jag och har halsbränna , ömma höfter ibland. Hungern är borta!

Hur känns foglossning egentligen? Aldrig riktgt begripit det.. Ont i ena skinkan också.
Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014