• September14

Vi som väntar Septemberbebisar 2014

Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar. 
    Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
    Hur mår ni allihopa? 

• Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014
  • livan86
    Neithotep skrev 2014-03-12 12:54:27 följande:
    Hej, är gravid i V. 16 (15+), kan man hoppa in här? =) 
    Väntar fjärde sonen till 1sep. 
    välkommen

• thefee
    E2012smamma skrev 2014-03-11 20:49:52 följande:
    Jag tror det faktiskt denna gång. Men det är ju väldigt spännande om man ite vet. Ni då?

Jo är så nyfiken denna gång och hoppas så mycket på att deet är en tjej i magen så jag vill veta denna gång för att kunna förbereda mig mentalt ifall det visar sig att det är en kille i magen. Känner att jag kommer bli så besviken om det är en kille att jag vill förbereda mig före förlossningen och inte bli besviken då utan se det som att vi får en (förhoppningsvis) frisk och kry kille i stället :) vet inte om det är fel att tänka så men det skulleniaf kännaslite lättare att veta iförväg om det är en kille eller tjej denna gång. Självklart är ju huvudsaken att dom kommer ut friska och krya, inte vilket kön dom har.
  • Neithotep
    thefee skrev 2014-03-12 14:47:26 följande:

Jo är så nyfiken denna gång och hoppas så mycket på att deet är en tjej i magen så jag vill veta denna gång för att kunna förbereda mig mentalt ifall det visar sig att det är en kille i magen. Känner att jag kommer bli så besviken om det är en kille att jag vill förbereda mig före förlossningen och inte bli besviken då utan se det som att vi får en (förhoppningsvis) frisk och kry kille i stället :) vet inte om det är fel att tänka så men det skulleniaf kännaslite lättare att veta iförväg om det är en kille eller tjej denna gång. Självklart är ju huvudsaken att dom kommer ut friska och krya, inte vilket kön dom har.
    Vi kollade för att förbereda andra, de verkar bli så besvikna över att vi bara får pojkar och är ju inte jätteroligt att höra "vad synd" som kommentar när de tittar ned i vagnen och frågar vad det blev ;)
  • alinneab

Hej! Hoppar in här ja! Är i v 15 nu (14+0) och är har beräknad bf 10 sep. Det är första barnet, var lite oplanerat och fick reda på det ca 2 veckor innan mitt bröllop i januari i år!

• E2012smamma
    alinneab skrev 2014-03-13 09:44:39 följande:

Hej! Hoppar in här ja! Är i v 15 nu (14+0) och är har beräknad bf 10 sep. Det är första barnet, var lite oplanerat och fick reda på det ca 2 veckor innan mitt bröllop i januari i år!

Välkommen. :)

Och grattis! Varit på något ultraljud än?

Jag är i 13+2 och har bf 15/9
  • Katta1
    E2012smamma skrev 2014-03-13 09:48:01 följande:
    Välkommen. :)
    Och grattis! Varit på något ultraljud än?
    Jag är i 13+2 och har bf 15/9

E2012 du och jag har exakt samma BF. Får se om det blir samma efter ultraljudet. Har förstått att det kan ändras flera dagar i vissa fall. När har du ultraljud? Jag har den 23 april. Krockade med påsken så jag antar att det är därför det blev så sent.
  • E2012smamma
    Katta1 skrev 2014-03-14 08:15:06 följande:

E2012 du och jag har exakt samma BF. Får se om det blir samma efter ultraljudet. Har förstått att det kan ändras flera dagar i vissa fall. När har du ultraljud? Jag har den 23 april. Krockade med påsken så jag antar att det är därför det blev så sent.
    Jag hade kuben i tisdags. Sen rutin ultraljudet är 22/4. Men blev flyttad i tisdags så då sa hon att der är det som gäller :)
  • E2012smamma
    Katta1 skrev 2014-03-14 08:15:06 följande:

Nästan samma dag då med ju! Skulle ni ta reda På vad det blir? Mår du bra?

Här är en bild från i tisdags :)

• livan86
    E2012smamma skrev 2014-03-14 08:35:54 följande:
    Nästan samma dag då med ju! Skulle ni ta reda På vad det blir? Mår du bra?

Här är en bild från i tisdags :)
    vilken rolig bild! ser ut som den sitter där å chillar
  • E2012smamma
    livan86 skrev 2014-03-14 08:48:23 följande:
    vilken rolig bild! ser ut som den sitter där å chillar smile1.gif
    Hahaha jag vet . Så komiskt !
Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014