• September14

Vi som väntar Septemberbebisar 2014

Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar. 
    Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
    Hur mår ni allihopa? 

• Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014
  • Katta1
    September14 skrev 2014-03-24 12:15:16 följande:
    När har du ultraljud? :)

23/4. Lääängtar!!
  • Neithotep
    Aminaah skrev 2014-03-24 12:30:47 följande:
    Hej på er!

Jag tänkte hoppa in här i gruppen (är gravid med första barnet, v.15+0 idag).

Är även ny medlem på familjeliv, jag har läst på forumen länge men har inte blivit medlem förens idag :D

Vi gjorde ett tidigt ultraljud som vi bokade privat för att vi ville se att allt var okej (i v.13+0 gjorde vi detta), och allt såg jätte bra ut och hjärtat slog för fullt :)

Beräknad BF är 14/9 och vi längtar sååå mycket!Här är de lilla underverket :)

Grattis! :)
  • Katta1

Har ni några cravings tjejer?
    Mina är bland annat vaniljglass och mintchoklad.

• E2012smamma
    Em1989 skrev 2014-03-24 16:54:47 följande:

Är i vecka 15

Du får känna över blygdbenet.

Jag känner bäst på morgonen när jag är kissnödig :)
  • myilem

På morgonen innan du klivit upp så lägg dig på rygg och dra in magen, då borde du se en ganska tydlig bulle ich känna den med. Är man kraftig kanske det är svårare att se och känna? Min bulle går till naveln iaf och syns jättetydligt. Är i v 14

• Neithotep
    myilem skrev 2014-03-25 12:54:13 följande:
    På morgonen innan du klivit upp så lägg dig på rygg och dra in magen, då borde du se en ganska tydlig bulle ich känna den med. Är man kraftig kanske det är svårare att se och känna? Min bulle går till naveln iaf och syns jättetydligt. Är i v 14
    Varför är det så på morgonen? Tycker det är helfränt innan jag stiger upp att ligga på rygg och kika och känna på magen.. min går till naveln, är i v. 18 (17+). Är inte alls lika tydligt på kvällen när jag går och lägger mig.. 
  • E2012smamma
    Neithotep skrev 2014-03-25 17:01:00 följande:
    Varför är det så på morgonen? Tycker det är helfränt innan jag stiger upp att ligga på rygg och kika och känna på magen.. min går till naveln, är i v. 18 (17+). Är inte alls lika tydligt på kvällen när jag går och lägger mig.. 
    För att urinblåsan trycker på livmodern :)
  • Neithotep
    E2012smamma skrev 2014-03-25 18:40:24 följande:
    För att urinblåsan trycker på livmodern :)

Haha jaha.. se där :)
Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014