BF Oktober 2014
DinaMii skrev 2014-07-19 12:28:57 följande:
Näe men lergigan comp är ett "dagpiller" medan vanlig lergigan faktiskt även används vid sömnrubbningar för att sova på.. :) nackdelen är att många som sagt blir dåsiga morgonen efter.. Ska tas ca 1 timme före sänggåendet. Kanske är värt att testa? :) kostar 100 kr, även en natts ordentlig sömn är värd 100 spänn ;)
Klagade ut på insta att jag sov så dåligt och många av mina vänner kände igen sej, även jag sen grav med sonen. Tydligen vanligt mellan v24-30 ungefär. Efter den här perioden sov jag bättre än någonsin förra grav, så jag hoppas verkligen att det kommer bli lika nu. Annars är man ju helt stendöd när ungen kommer..
Har massor av lergigan hemma, har ju som sagt var ätit dom från vecka 8-14, åt då lergigan på kvällen, lergigan comp när jag vaknade tillsammans med ondansetron och så 4 sådana under dagen. Ska till bm nästa vecka så jag ska fråga då om jag kan ta dom och prova.... Men jag har sovit jätte bra ända tills denna veckan (vecka 30 imorn),de känns som att hon bara kommer röra sig mer och mer nu.