• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Starshaped
    tintinigbg skrev 2014-09-30 15:17:45 följande:

Sorry att jag inte har varit inne och skrivit innan. Har mått så dåligt och varit ledsen över att det inte lyckades detta försök. Sen har jag haft problem med min överstimulering. Trodde jag klarat mej men icke.

Var inställd på att det inte skulle lyckas denna gång men så klart så hoppades man. Har varit några jobbiga dagar.

Så ska träffa psykologen på mottagningen nästa vecka.

Om allt går som det ska blir det FET v 46.

Fick min blödning i söndags eftermiddag men den var slut i morse. Är det normalt? Trodde jag skulle blöda mycket mer än vanligt

Styrkekramar! <3
  • Nicka

Tråkigt tintingbg :( bra att du får samtala, de hjälper! Går själv hos terapeut han är dock inte knuten till kliniken, vi har för långt att åka men de spelar inte så stor roll bara att få prata av sej med "någon" känns bra! Är de ett mf? Så de är därför du tror blödningen skulle vara mer? Frågar då jag inte riktigt kommer ihåg sorry!!

• MiWe
    tintinigbg skrev 2014-09-30 15:17:45 följande:

Sorry att jag inte har varit inne och skrivit innan. Har mått så dåligt och varit ledsen över att det inte lyckades detta försök. Sen har jag haft problem med min överstimulering. Trodde jag klarat mej men icke.

Var inställd på att det inte skulle lyckas denna gång men så klart så hoppades man. Har varit några jobbiga dagar.

Så ska träffa psykologen på mottagningen nästa vecka.

Om allt går som det ska blir det FET v 46.

Fick min blödning i söndags eftermiddag men den var slut i morse. Är det normalt? Trodde jag skulle blöda mycket mer än vanligt

Usch vad jobbigt :(( lider med dig! :( hoppas det känns bättre efter samtalet nästa vecka, och att du orkar ladda om till vecka 46! Kram!
  • Speck

Tintin: nä det kan va som vanlig mens. Va tråkigt att det inte gick vägen :(

• Moolie
    Lokattis skrev 2014-10-01 07:51:17 följande:

RD13 idag! Hurra!!!

Grattis här med!! ;)
  • knaestoot

Tintinigbg: vad tråkigt att det inte gick vägen, massor av styrkekramar!!

Lokattis: grattis!! Så himla roligt!!

Världen inom IVF svänger verkligen, fy fasen vad starka alla vi är! Stor kram och hejja på till alla oss!

Svar på tråden IVF under 2014