• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Sindyrella1983

Grattis Nickidocka! :)

Här går det framåt sprutorna Skrattande. Tar som vanligt ikväll (puregon och orgalutran) och sedan är det dags för ultraljud imorgon och mäta äggblåsorna. Känner inte så mycket i magen, lite småsvullen emellanåt. Men däremot sååå trött! Somnar lätt vid 21-tiden om jag inte tvingar mig själv att vara vaken. Kan inte komma ihåg att jag blivit så trött av Puregon innan.
  • Speck

Vi var på vul idag, 8 äggblåsor, ska in på onsdag igen o se, eventuellt äp på måndag. Vad är orgalutan?

• Sindyrella1983

Orgalutran är en spruta man tar för att förhindra ägglossning, finns säkert fler sorter men det är den jag alltid fått :)

• Starshaped

Vill bara säga ni är så fantastiskt tappra! Vilka kämpare! Fortsätt kämpa för er dröm!

Det kommer vara såååååå värt det!

Grattis även till alla som plussat!

Kram till er alla!

• Nicka

De va nått på G i "tjejmagen" igår kom mensen (: så nu är vi snart på banan igen!

• tintinigbg

Rd 13 imorgon och Testdag torsdag. Är så nervös för vad det ska visa. Funderar på att tjuv testa imorgon då jag ska upp till SU och ta blodprov på torsdagen. Kan det visa något imorgon eller är det för tidigt?

• Speck

Tintin: det kan vara positivt, men om det är negativt så betyder inte det att det inte blir positivt på testdagen :) Testa du! Har du några symptom?

Svar på tråden IVF under 2014