• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Sindyrella1983

Idag är jag på RD 4 och jag har haft rätt mycket värk i magen och nedre delen av ryggen. Det gör mig orolig..... Det är ett år sedan vi gjorde förra försöket så jag minns inte hur jag kände då.

• Speck

Sindyrella : blastocyst eller två-dagars? Oavsett, det kan ju va molvärk för att den fäst!

• Moolie
    Sindyrella1983 skrev 2014-10-08 17:31:33 följande:

Speck, en blastocyst

Absolut att det fäst!! :D Jag fick sjukskriva mig en vecka pga stickningarna i livmodern! :O
  • Speck

Moolie : hur går det för dig? Vilken vecka är du i? Har du fått tid för vul?

• Moolie
    Speck skrev 2014-10-08 18:40:48 följande:

Moolie : hur går det för dig? Vilken vecka är du i? Har du fått tid för vul?

Vi gjorde ett VUL i fredags och fick se vårt lilla flimrande hjärta! :)) Den 20e ska jag på inskrivning och boka in en tid för KUB och vårt första RUL. :))
  • Speck

Moolie : va härligt! Grattis! Jag hoppas också på plus nu och få börja räkna veckor och inte ruvdagar, och sen få se den lilla på vul! Men dagarna går ju så långsamt... Och jag har sån molvärk att jag går o kollar om jag fått mens flera gånger om dagen... Imorgon RD 8.

• 89Madeleine

Här är en som ska påbörja IVF. Ska lämna blodprov 24 oktober, sen hoppas jag att det börjar sätta fart :) har velat haft barn så länge nu... Ni vet vad jag menar :)

Skönt att läsa lite om andra som har samma situation...

Svar på tråden IVF under 2014