• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Nicka

Har varit på gyn idag och gjort vul plus gravtest som visade att de va som vi trodde, negativt :( :( så nu tar vi paus över jul o nyår iaf sen får vi se. Önskar er här ett stort lycka till!

• knaestoot

Nicka: vad tråkigt att höra, styrke kramar till er!! Ni får ta hand om varandra och ladda om... Stor kram!

Var på kontroll idag, ingen vätska i buken längre, så förhoppningsvis blir det återinförande efter helgen! :)

• Moolie

Vi var på KUB idag. 1:20 000 att där skulle vara något fel. En riktig tummsugare och som den sprallade! Allt låg där det skulle...! Det är så skönt!!

• Supers
    Nicka skrev 2014-11-04 16:36:19 följande:

Har varit på gyn idag och gjort vul plus gravtest som visade att de va som vi trodde, negativt :( :( så nu tar vi paus över jul o nyår iaf sen får vi se. Önskar er här ett stort lycka till!

Usch vad tråkigt :( Styrkekramar till er.
  • Lokattis
    Moolie skrev 2014-11-06 17:53:07 följande:

Vi var på KUB idag. 1:20 000 att där skulle vara något fel. En riktig tummsugare och som den sprallade! Allt låg där det skulle...! Det är så skönt!!

Åh, så roligt Moolie! Grattis!!!
  • MiWe
    Moolie skrev 2014-11-06 17:53:07 följande:

Wow, stort grattis! :D

Vi har UL för Kub på onsdag, känns sååååå jobbigt... vill gärna få samma siffror som du ;)
  • Moolie
    MiWe skrev 2014-11-07 07:54:17 följande:

Wow, stort grattis! :D

Vi har UL för Kub på onsdag, känns sååååå jobbigt... vill gärna få samma siffror som du ;)

Det kommer säkert gå bra! Min ålder hjälper ju en hel del. Plockade ut äggen när jag var 25 nämligen. Tror det var en del av underlaget till resultatet.

Du MÅSTE säga hur det gick sen!!
  • Pommac

Jag börjar med sprutorna i morgon. Usch så nervöst det börjar bli. :)

• Moolie
    Pommac skrev 2014-11-07 09:05:08 följande:

Jag börjar med sprutorna i morgon. Usch så nervöst det börjar bli. :)

Skönt att komma igång!!
  • Pommac
    Moolie skrev 2014-11-07 11:39:38 följande:

Skönt att komma igång!!

Ja, äntligen!!! :)
Svar på tråden IVF under 2014