FDFMGA skrev 2016-06-12 13:45:17 följande:
Ja, det hade varit fullständigt meningslöst om inte du hade tagit upp det. Hur meningslösa dina kommentarer än må vara så behöver ju inte nödvändigtvis kommentarerna till dina kommentarer vara lika meningslösa.
Ja, jag tycker kommentaren är intressant såtillvida att den långt ifrån är ett enstaka exempel på personer som tagit för vana att inte tänka själva.
Att många underskattar Löven ser vi ju ofta prov på. Han är inte någon skicklig talare men verkar vara en desto bättre förhandlare.
Jag antar att du egentligen vill kommentera att det är skickligt att hitta en kompromiss i energiförhandlingarna som inkluderar alla anständiga partier utom L och V och som dessutom inte bara är en pappersprodukt.
Visst är det imponerande skickligt. Självklart.
Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
Vill du svara på kommentarer till folk som inte skriver på familjeliv, och därmed aldrig kan läsa dessa, så varsågod.
Dina antaganden om vad jag "egentligen vill" är (som vanligt) helt felaktiga.
Om det fanns någon betydelse att finna bortom det som faktiskt stod, så var det att den kommentar jag refererade till kunde vara ett exempel på hur en alliansanhängare underskattar Löven, i så motto att hen blev imponerad över att S kunde avgå med seger i så många förhandlingar med MP; Och detta sannolikt inte för att hen tror att MP saknar kompromissvilja, utan för att hen tror (trodde?) att Löven är helt inkompetent.
Vilka är "vi"?