Novemberbarn 2014
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
För mig är det tvärtom! Är konstant trött! Vaknar efter 10-12 timmars sömn och är lika trött! Sen att man vaknar varannan timme å springer på toa gör det inte bättre ????. Har en aktiv 2 åring här hemma och vilket dåligt samvete jag får när jag inte orkar hänga med i hennes takt hela tiden. Men snart går nog den värsta tröttheten över får vi hoppas! ????
V. 9 och nästa vecka är det dags för inskrivning.
Jag är i vecka 10 nu och har knappt kännt något under hela graviditeten förutom helt galen trötthet och känsligare för starka lukter. Måste alltid dra upp halsduken för näsan påväg till jobbet då jag går förbi ett osande gatukök hehe ;p magen börjar dock puta ut nu så de är väl ett gott tecken förhoppningsvis :) har inte inskrivningsmöte förens vecka 14 så de är ju väldigt sent.. :/
Hur många är det som ska göra KUB-test?
Vi har bestämt att vi ska d, så kommer få en tid för KUB på inskrivningen om 2 veckor...
Känns lite som varför inte...
Vi ska också göra kub, gjorde det sist också ;)
Här erbjuds alla så vi kände oxå, varför inte? :) har tid för kub 5/5 på min födelsedag! Hoppas det blir en bra present. ;)
Åh jag har inskrivning så sent.... plus att jag jobbar den dagen.. i v 13! skuooe vilja flytta inskrivningen till nästa vecka istället, kub här är bara för de över 35 stod det i broschyren vi fick. Bor ni i sörmland och har blivit erbjudna det innan den åldern?
Måste fråga är i vecka 14+1 nu på kvällen eller ja sista timmen har jag haft molande typ mensvärk. Har ni har liknande som att de trycker/molar längst ner i tjejmagen.
Gjorde UL 12+2 och då mådde bebis bra.
Kan tillägga jobbar nätter, inte för att de ska ha någon betydelse.