Novemberbarn 2014
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Grattis till tvillingar! Hur tidigt kunde du se de?
Molvärken el växtvärken har jag mest på nätterna. Är det någon som tror att ni fått foglossning? Jag har så ont i svanken, rumpan, höfterna.... Kan ibland knappt resa mig från sängen eller gå i våra trappor... Är ju bara i v 10, snart 11!
Måste fråga är i vecka 14+1 nu på kvällen eller ja sista timmen har jag haft molande typ mensvärk. Har ni har liknande som att de trycker/molar längst ner i tjejmagen.
Gjorde UL 12+2 och då mådde bebis bra.
Kan tillägga jobbar nätter, inte för att de ska ha någon betydelse.
Uppdaterad lista: Mjölkchoklad, BF 2 November, Skåne Eljesa, BF 3 November, Växjö Rosalack, BF 11 November, Strängnäs Annabanana, BF 11 November, Stockholm Petite87, BF 15 November, Luleå Carolinals, BF 16 November ca, Stockholm Makagräddnos78, BF 16 November, Göteborg kristin10, BF 17 November, Finland Nadde, BF 18 November, Skövde EmiliaGK, BF 19 November, Alvesta (Småland) Eemmacf, 20 år, BF 20 november, Östersund Kittten, BF 20 November, Haninge, Stockholm Frökenfräken82, BF 22 November, Växjö Vela12, BF 22 November, Norrköping Finder, 24 år, BF 23 November, Skellefteå EnglaAlvaTredje, BF 24 November, Ludvika (Dalarna) Tina80, 33 år, BF 27 November, Smedjebacken Mimmzan, BF 27 november, Avesta, dalarna Elan90, BF 28 November, Västerbotten (Skriver stad senare) samantha80, BF 28 November, Axelvold, Skåne Anna, BF 29 November, Linköping
Fast varför blev den inte som den brukar se ut?
Har legat i sängen större delen av dagen efter natt jobb. Har en sådan jäkla mensväek och de trycker på nedåt när jag står. Har skött magen 4 gånger undra om de kan va magsjuka och mår sjukt illa.
Ringde bm och hon blöder du inte är de avvakta som gäller man vet aldrig. Och så nämde hon missfall. Jävla kärring!! Tänkte att hon kunde lyssnat med doppel. Eller något de trycker på riktigt mycket nedåt när jag står upp. Är ju i vecka 14+3
Sitter och läser alla inlägg jag missat då jag är så trött när jag kommit hem från jobbet. Brukar ta en lång promenad och sedan hem och laga middag. sen slocknar jag oftast i soffan allt mellan 18-21. Känns riktigt tråkigt att vara så trött, träffar ju bara sambon under middagen.
Men har någon av er känt typ som en nerv kommit i kläm en bit under naveln, typ i höfternas höjd?
Jag känner av just det här ni berättar att ha ont i baken/ner mot låret. känns som man sträckt en muskel. Jobbigt att resa sig.
Någon mer än mig som också har blivit av med sitt illamående och får det efter middagen?
Gick in i vecka 11 i onsdags :)
Sen har ni glömt mig i listan BF 12 November, skåne