Novemberbarn 2014
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hahaha! Äh, orka...
Shit stod och tittade på min spegelbild när jag va på jobbet och herregud ser ju ut som jag har gått upp i vikt Juh men över magen
Vecka 11 och ser ut å va i v. 20 typ... Barn nr. 2 men grav. nr 4... 
Hej Är i vecka 10+6 är beräknad till den 13 november men UL imorgon så får se då vad de säger för datum. Detta är mitt andra barn har en dotter som blir 1 år 26 april
Det syns redan på mig men har inte gått ut med det, mår även mer illa denna gång.
KUB idag! Fy, så nervös och orolig jag är!
Kull att se att man inte är ensam om att se längre gången ut än vad man är :)
är 3:e graviditeten för oss så jag ser ut att vara i iaf minst v 15 fast det egentligen bara är 8+5
imorgon har vi fått tid för första ultraljudet..har varit dålig i 2,5 vecka så vi fick avboka det som skulle gjorts tidigare.
ska bli spännande att få se hur lilla flingan mår där inne.
Idag kom sambon hem med Sea-band till mig, mot illamåendet! Jag tror nästan att de hjälper lite, har känt mig piggare sen jag satte på mig dem (illamåendet har gjort mig halvt utslagen) och jag känner inte längre att jag behöver gå och spy varje timme. Funderade över postafen först med tabletter känns så läskigt och på andra verkade det som att man blev så trött av dem.