• Camilla83

Novemberbarn 2014

Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)

• Svar på tråden Novemberbarn 2014
  • Lavish

Nej men vad tråkigt med så många missfall i tråden! Beklagar verkligen!

Grattis ni nya! Blir väl inte så många fler nya i tråden nu eftersom jag antar att de som plussar nu ska ha i December istället?

• MjölkChoklad
    Malinn81 skrev 2014-04-01 20:37:58 följande:
    Hej Fick ju blödning i torsdags inne o gjorde vul i fredags, allt var ju ok hjärta slog. Störtblödning lördag o söndag med massor av stora klumpar största 7cm så körde dit i går igen. Ingen hjärtaktivitet. Kroppen hade börjat blöda ut de. Så lämnar Er nu hoppas vi ses igen väldigt snart

Ånej, beklagar verkligen! Så sorgligt!
  • MjölkChoklad
    Dakine skrev 2014-04-01 20:58:02 följande:
    Fy vad tråkigt! Vet hur det känns... blöder här väldigt stora klumpar också! Dock var nog mitt tidigare än ditt....  Kramar! 

Nej, vad tråkigt! Beklagar!!!!
    Malinbarre skrev 2014-04-02 11:13:40 följande:
    Beklagar era missfall :( jag går nog tyvärr i samma fotspår :( var på Vul i måndags som visade på ett foster 4,4mm, ingen hjärtaktivitet och en hinnsäck som var ojämn. Någon som har en erfarenhet? Här är min bild: www.familjeliv.se/hem/malinbarre/gallery/phpz...

Ånej, vad jobbigt!!! Hoppas ändå att det inte är missfall! Har du fått nytt VUL?
  • Majagräddnos78

Hej! Jag har kikat lite här i några veckor men inte vågat tro på att bebisen ska stanna kvar så jag har inte skrivit. Jättetråkigt för de som fått mf. Men igår fick jag se ett hjärta som pickade på så fint, så då vågar jag hoppas lite! Jag har bf 12e enligt mens och äl-test och 16e enligt vul. Kanske inte spelar så stor roll, eller? Jag mår riktigt pyton-illa och fick nåt utskrivet som jag inte tänker hämta ut för läkaren sa att det fanns en liten risk att bebisen skulle påverkas. Håller mig till Postafen. Någon annan som tar medicin mot illamående? Detta hoppas jag blir mitt andra barn efter ett års bebisverkstad, men glädjen har inte riktigt infunnit sig än. Har superdåligt samvete för att jag är tråkig och bara ligger i sängen och mår illa...

• finder

Tråkigt att höra om alla missfall. Känns taskigt att känna glädje för sig själv..va på privat vul igår.. 6+1 precis som mina beräkningar.. Mår jätte skit illa..sambon tycker jag är sjuuukt tråkigt..

Majagräddnos78 skrev 2014-04-02 17:15:46 följande:
    Hej! Jag har kikat lite här i några veckor men inte vågat tro på att bebisen ska stanna kvar så jag har inte skrivit. Jättetråkigt för de som fått mf. Men igår fick jag se ett hjärta som pickade på så fint, så då vågar jag hoppas lite! Jag har bf 12e enligt mens och äl-test och 16e enligt vul. Kanske inte spelar så stor roll, eller? Jag mår riktigt pyton-illa och fick nåt utskrivet som jag inte tänker hämta ut för läkaren sa att det fanns en liten risk att bebisen skulle påverkas. Håller mig till Postafen. Någon annan som tar medicin mot illamående? Detta hoppas jag blir mitt andra barn efter ett års bebisverkstad, men glädjen har inte riktigt infunnit sig än. Har superdåligt samvete för att jag är tråkig och bara ligger i sängen och mår illa...

• Lavish

Kanske blir ett missfall här också. Har haft en blödning ikväll. Inte så mycket än, men sist jag fick det så blev det ju ett missfall sen. Ska försöka sova så får man väl se hur det går inatt/imorgon. 

• EnglaAlvaTredje

Men fy vad hemskt! Beklagar verkligen alla missfall i tråden, så sorgligt :( Och himmel vad nojjig man blir själv!

Hoppas det löser sig för Er så fort som möjligt! Kramar

• EnglaAlvaTredje
    carolinals skrev 2014-03-31 22:06:16 följande:

Hej! Jag undrar om nån mer tänker försöka hålla i träning under graviditeten? Jag tänkte köra på så länge inte kroppen säger ifrån helt. Hade foglossning förra gången från v 20 och börjar redan känna av det igen tyvärr, så viktigt för mig att stabilisera rygg och bål fortsatt. Är i v 8 nu och hoppas det går bra allt smile1.gif

Jag tänker också träna så länge det går. Jag spelar dock fotboll, så det blir att ta det försiktigt och bara så mycket jag orkar. Den ökade blodmängden känns redan nu! Riktigt flåsigt ;D Och det är lite jobbigt att försöka dölja magen i träningskläder hahaha :D

Samma för mig så hade jag stora problem med foglossningar i båda mina tidigare graviditeter, som kom redan i första trimetestern. Och fick kryckor i vecka 25. Därför vill jag hålla i så länge det går för rygg-styrkans skull!
  • Malinbarre
    finder skrev 2014-04-02 17:50:54 följande:
    Tråkigt att höra om alla missfall. Känns taskigt att känna glädje för sig själv..va på privat vul igår.. 6+1 precis som mina beräkningar.. Mår jätte skit illa..sambon tycker jag är sjuuukt tråkigt..

Hur stor var fin bebis? :)
Svar på tråden Novemberbarn 2014