Novemberbarn 2014
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Nej men vad tråkigt med så många missfall i tråden! Beklagar verkligen!
Grattis ni nya! Blir väl inte så många fler nya i tråden nu eftersom jag antar att de som plussar nu ska ha i December istället?
Hej! Jag har kikat lite här i några veckor men inte vågat tro på att bebisen ska stanna kvar så jag har inte skrivit. Jättetråkigt för de som fått mf. Men igår fick jag se ett hjärta som pickade på så fint, så då vågar jag hoppas lite!
Jag har bf 12e enligt mens och äl-test och 16e enligt vul. Kanske inte spelar så stor roll, eller? Jag mår riktigt pyton-illa och fick nåt utskrivet som jag inte tänker hämta ut för läkaren sa att det fanns en liten risk att bebisen skulle påverkas. Håller mig till Postafen. Någon annan som tar medicin mot illamående? Detta hoppas jag blir mitt andra barn efter ett års bebisverkstad, men glädjen har inte riktigt infunnit sig än. Har superdåligt samvete för att jag är tråkig och bara ligger i sängen och mår illa...
Tråkigt att höra om alla missfall. Känns taskigt att känna glädje för sig själv..va på privat vul igår.. 6+1 precis som mina beräkningar.. Mår jätte skit illa..sambon tycker jag är sjuuukt tråkigt..
Kanske blir ett missfall här också. Har haft en blödning ikväll. Inte så mycket än, men sist jag fick det så blev det ju ett missfall sen. Ska försöka sova så får man väl se hur det går inatt/imorgon.
Men fy vad hemskt! Beklagar verkligen alla missfall i tråden, så sorgligt :( Och himmel vad nojjig man blir själv!
Hoppas det löser sig för Er så fort som möjligt! Kramar
Hej! Jag undrar om nån mer tänker försöka hålla i träning under graviditeten? Jag tänkte köra på så länge inte kroppen säger ifrån helt. Hade foglossning förra gången från v 20 och börjar redan känna av det igen tyvärr, så viktigt för mig att stabilisera rygg och bål fortsatt. Är i v 8 nu och hoppas det går bra allt ![]()