Novemberbarn 2014
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Å kan någon lägga till mig samantha 80 bf 28/11 axelvold skåne
Makagräddnos78, BF 16 nov, Göteborg
Surfar i mobilen om nån kan vara gullig o lägga till mig tack!
Hej. Jag har vatt här o kikat runt ett bra tag nu men inte vågat skriva nåt då jag e väldigt orolig för att nåt ska gå åt skogen. De va faktiskt så att de va först i måndags som jag vågade ringa barnmorskan för o boka tid. O när jag pratat m henne kändes de lite bättre.
Iallafall.... Jag är 33år o bor utanför Lund i Skåne. Är gift o väntar vårt andra barn. Otroligt efterlängtat då vi har försökt i snart tre år. Så om allt går som de ska så kommer vårt lilla smultron den 18 November. Men dock tror jag han/hon kommer redan den 4/11 men de e bara en känsla. Men gissade faktiskt rätt förra gången :)
Tack för att jag får vara m här. O grattis allihopa!!
Å jag började blöda igår ringde bm i morse hon sa att så länge jag inte hade ont så var det ingen fara håll tummarna för mig