Novemberbarn 2014
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Vaknar ju mellan 4-5 på morgonen så jätte många timmar får jag ju inte,
men sen är jag uppe på toa ca 3-4 ggr på natt med.
Det var nog v9 jag blev av med mitt illamående som höll i sig hela dagen lång, det är skönt att slippa det där.
Har ni andra gått upp något i vikt? eller det kankse är en känslig fråga? :)
Fyfan! Är på kurs i helgen med hotellfrukost. V9 nu och ingen vet när något här. Hinner.knappt stoppa i mig smörgås innan man hulkar..
Woohoo vecka 9 idag!
mår fortfarande jätte bra!
Också v 9 idag...illamående från helvete...som jag förmodligen får stå ut med tills allt är över...
mammakläderna framplockade och sover fortfarande middag om dagarna då jag är sååå trött..
men men, helt klart värt det i slutändan alltihopa.
Vecka 9 om några dagar! Illamående from hell, men har fått Largigan (stavning?) utskrivet och det funkar bra!
Fått lite problem med högt övertryck och hög puls?! Märkligt då jag inte är stressad... Ska hållas under uppsikt så inte undertrycker blir drabbat också.
Magen är stor! Men inte oväntat då det är tredje barnet ;)
Utöver detta mår jag prima!
EnglaAlvaTredje: tips be att få lämna TSH, T4, T3 och trak samma känsla hade jag utan att veta varför blodtrycket var sådant. Visade sig ha med ämnesomsättning och då är de viktigt att få medicin i tid.