• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • nyitråden

Jag också Dalasmulan! Jag får inte till att svara med citat från mobilen ð??? lycka till imorgon!

• bubblan79

hej plussade i torsdags och är i v 5 (4+2) nu. bf är 30 oktober på sambons födelsedag men det kan ju lika gärna bli i november så hänger gärna med här oxå.

symtom har jag haft en vecka innan bim trots att testerna var blanka. fick svaga streck först på bim-1.

förstoppad, halsbränna, gasig, och hungrig heeeela tiden. trodde först att det kanske var magkatarr för då brukar man ju få en sugande känsla likt hunger i magen. de senaste dagarna har jag vaknat mitt i natten för att kissa- tät i näsan hela tiden. typ molande värk fast ändå inte. idag tycker jag mig känna att ena bröstet spänner lite och fick ett sting av illamående när jag gick upp men hävde i mig lite yoggi snabbt. det verkar ha hjälpt..

fick tips att en kiwi om dagen skulle göra att förstoppning försvann så det ska jag inhandla idag..

(¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
  • Maryswe
    nyitråden skrev 2014-02-22 23:23:23 följande:

Jag också Dalasmulan! Jag får inte till att svara med citat från mobilen ð??? lycka till imorgon!

Har du appen "familjeliv ny" för det är med den man kan citera och lägga in bilder :)

Bubblan: skönt att plusset kom! Jag plussade igår bim - 3 så ska ta ett nytt test på tisdag och hoppas strecket är ännu starkare då :)
  • Elmiina

Maryswe: är också beräknad 3e nov :) enligt fls uträknare iaf.

Har dock noll symtom förutom molvärk/växtvärk. Kände inget med dottern heller och hade en rätt enkel graviditet. Hoppas det här lilla pyret också väljer att vara snäll mot sin mammas kropp :)

• Maryswe

Kul med samma dag :)

Känner också av molvärk endast hittills. Mest på vänster sida. Var känner du? Blir orolig när värken bara är på ena sidan.

Har även börjat bli riktigt trött redan, annars inga andra symptom ännu. Illamåendet brukar komma i vecka 6 för mig men brukar vara ganska mild

• Elmiina

Jag känner på båda sidor och det gör faktist rätt ont emellanåt, men det gjorde de förra gången också så jag är inte orolig :)

• nyitråden
    nyitråden skrev 2014-02-22 23:23:23 följande:

Perfekt! Tack för tips!
  • nyitråden
    bubblan79 skrev 2014-02-23 05:27:28 följande:

hej plussade i torsdags och är i v 5 (4+2) nu. bf är 30 oktober på sambons födelsedag men det kan ju lika gärna bli i november så hänger gärna med här oxå.

symtom har jag haft en vecka innan bim trots att testerna var blanka. fick svaga streck först på bim-1.

förstoppad, halsbränna, gasig, och hungrig heeeela tiden. trodde först att det kanske var magkatarr för då brukar man ju få en sugande känsla likt hunger i magen. de senaste dagarna har jag vaknat mitt i natten för att kissa- tät i näsan hela tiden. typ molande värk fast ändå inte. idag tycker jag mig känna att ena bröstet spänner lite och fick ett sting av illamående när jag gick upp men hävde i mig lite yoggi snabbt. det verkar ha hjälpt..

fick tips att en kiwi om dagen skulle göra att förstoppning försvann så det ska jag inhandla idag..

(¯`°?.¸ ? BF 30 Oktober ?¸.?°´¯)
    Grattis!
  • Maryswe
    Elmiina skrev 2014-02-23 09:17:14 följande:

Jag känner på båda sidor och det gör faktist rätt ont emellanåt, men det gjorde de förra gången också så jag är inte orolig :)

Jag kände också av mycket i första graviditeten men minns inte om det var mest på ena sidan som jag har nu.

Kände ägglossningen den här gången så vet att ägget kom från vänstra äggstock så vet inte om det är därför jag känner mest därifrån.
  • Elmiina

Bebisen fyller ju inte ut hela livmodern än, utan har fäst sig på väggen någonstans där inne och det är nog där som du känner av molvärken :)

Svar på tråden Bebis november 2014