• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Zozzo

Wuhu! Im gonna have a baby!

Igår morse fick jag mitt första  + med clearblue:s digitaltest. Idag skulle jag fått min mens, och har inte haft några symptom denna månad. Vilket i sig var det största symptomet, då jag de senaste fem månaderna har lagt märke till tydliga graviditetssymptom varje vecka inför mens. Illamående, extrem trötthet, yr och frusen. Men denna månad har jag inte känt någonting och då var jag gravid Tungan ute typiskt! 

Beräknad förlossning är den 1 november! 

Är 25 år gammal, har varit i lag med min man i fem år. Så nu känns det jättespännande att vänta vårat första barn tillsammans! Håller med MmeB och tar det coolt och känner lyckan! 

• nyitråden
    Maryswe skrev 2014-02-23 18:25:41 följande:

Välkomna ni nya i tråden som plussat :)

Ja! Välkomna och grattis allihopa.
  • bubblan79
    tusa skrev 2014-02-23 17:00:12 följande:
    Hej!

Plussade i tisdags på BIM -1 och har BF 28/10, men skulle vilja få hoppa in här iaf, om det är ok? Tänker att det är ju så nära november och blir typ sist i oktobertråden, så tänkte få bli först här, som lite omväxling? 

Jag är 36 år och har en son som fyller 14 i maj, min man har en dotter på 10, bor i norrbotten.

(Hej, bubblan..)

haha tja! jag tänker precis som du. de skiljer ju en hel månad på de första i oktobertråden och mig och försäkra barnet blir alltid försenat.. . eller nåt.
    (¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
  • tusa
    Zozzo skrev 2014-02-23 18:01:09 följande:
    Wuhu! Im gonna have a baby!

Igår morse fick jag mitt första  + med clearblue:s digitaltest. Idag skulle jag fått min mens, och har inte haft några symptom denna månad. Vilket i sig var det största symptomet, då jag de senaste fem månaderna har lagt märke till tydliga graviditetssymptom varje vecka inför mens. Illamående, extrem trötthet, yr och frusen. Men denna månad har jag inte känt någonting och då var jag gravid Tungan ute typiskt! 

Beräknad förlossning är den 1 november! 

Är 25 år gammal, har varit i lag med min man i fem år. Så nu känns det jättespännande att vänta vårat första barn tillsammans! Håller med MmeB och tar det coolt och känner lyckan! 
    Hurra, så härligt, GRATTIS!! {#emotions_dlg.flower}Plus{#emotions_dlg.flower}
  • tusa
    Ljusgläntan skrev 2014-02-23 17:53:01 följande:
    Hej, hoppar in här.. Plussade i torsdags och jag vet inte exakt när jag hade äl men det är bf runt 1 nov, mer exakt får man vid vul i vecka 12 hoppas jag. ;)
    Hej och välkommen Solig
  • Ljusgläntan
    Mira14 skrev 2014-02-23 15:00:08 följande:

Ja jag ska tests igen om några dagar. Men vad hade ni för symptom innan ni fick plus?

Jag kände mensvärk i flera dagar utan att det kom nån mens och jag brukar bara få det den dagen jag får mens annars. Halsbränna som inte försvinner.
  • Ljusgläntan
    Elmiina skrev 2014-02-22 08:47:15 följande:

Plussade igår och tror att det blir en nov bebis. Har en dotter på 6mån här hemma så det blir andra barnet :)

Vi har också ett litet barn så det kommer skilja bara ett år mellan dom om allt går bra ????. Vi trodde inte att det skulle ta sig så fort så det var överraskande men kul.
  • tusa
    bubblan79 skrev 2014-02-23 21:52:47 följande:

haha tja! jag tänker precis som du. de skiljer ju en hel månad på de första i oktobertråden och mig och försäkra barnet blir alltid försenat.. . eller nåt.
    Cool
Svar på tråden Bebis november 2014