• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • MmeB

Jag har inte haft några jättetydliga graviditetssymptom än, så jag blev ganska förvånad när det visade sig att jag var gravid. Det mest utmärkande har varit ömma bröst, men det kan man ju ha inför mens ändå. Sedan har jag haft lite liknande mensvärk från och till samt lite stickningar. Sedan igår åker humöret lite upp och ner också. (Stackars mannen som helt oväntat har hamnat i skottlinjen...)Antar att det är hormonerna som gör sig påminda... Just det, har blivit mer känslig för dofter också. Tja, det var väl det. Än så länge i alla fall. Fortsättning följer... Solig

• nyitråden
    Mira14 skrev 2014-02-23 15:00:08 följande:

Ja jag ska tests igen om några dagar. Men vad hade ni för symptom innan ni fick plus?

Mådde lite illa om jag blev hungrig, ömma bröst, kissade oftare. Hade galen lust på manchegoost så åt i mängder. Inte så bra ????
  • nyitråden
    nyitråden skrev 2014-02-23 15:14:39 följande:
    Mådde lite illa om jag blev hungrig, ömma bröst, kissade oftare. Hade galen lust på manchegoost så åt i mängder. Inte så bra ????
    Oj min smiley blev ?
  • Emmask
    Maryswe skrev 2014-02-23 10:15:12 följande:
    Jag kände också av mycket i första graviditeten men minns inte om det var mest på ena sidan som jag har nu.

Kände ägglossningen den här gången så vet att ägget kom från vänstra äggstock så vet inte om det är därför jag känner mest därifrån.

----

När jag var på VUL i v 9 (är själv i v 11 men tittade in hos er) sa läkaren att han kunde se att ägget kommit från vänster och att det  var där hormonerna producerades nu. Det förklarade varför jag mest känt vänster sida!
    Maryswe skrev 2014-02-23 10:15:12 följande:
    Jag kände också av mycket i första graviditeten men minns inte om det var mest på ena sidan som jag har nu.

Kände ägglossningen den här gången så vet att ägget kom från vänstra äggstock så vet inte om det är därför jag känner mest därifrån.
  • Maryswe
    Emmask skrev 2014-02-23 15:26:48 följande:
    Åh vad skönt att höra :) så länge jag inte blöder eller får väldigt ont ska jag låta bli att oroa mig :)

Sen angående symptom fick jag en blödning på äl+5 som varade i fem dagar. Var väldigt sparsam blödning. Senaste dagarna har jag haft molvärk och tröttheten har smugit sig på senaste dagarna och är nu väldigt trött både dag och kvällstid
  • tusa

Hej!

Plussade i tisdags på BIM -1 och har BF 28/10, men skulle vilja få hoppa in här iaf, om det är ok? Tänker att det är ju så nära november och blir typ sist i oktobertråden, så tänkte få bli först här, som lite omväxling? Glad

Jag är 36 år och har en son som fyller 14 i maj, min man har en dotter på 10, bor i norrbotten.

(Hej, bubblan..Flört)

• Maryswe
    tusa skrev 2014-02-23 17:00:12 följande:

Hej!

Plussade i tisdags på BIM -1 och har BF 28/10, men skulle vilja få hoppa in här iaf, om det är ok? Tänker att det är ju så nära november och blir typ sist i oktobertråden, så tänkte få bli först här, som lite omväxling? Glad

Jag är 36 år och har en son som fyller 14 i maj, min man har en dotter på 10, bor i norrbotten.

(Hej, bubblan..Flört)

Självklart kan du hänga med oss ändå :)
  • tusa
    Maryswe skrev 2014-02-23 17:10:24 följande:
    Självklart kan du hänga med oss ändå :)
    Tack! {#emotions_dlg.flower}
  • Ljusgläntan

Hej, hoppar in här.. Plussade i torsdags och jag vet inte exakt när jag hade äl men det är bf runt 1 nov, mer exakt får man vid vul i vecka 12 hoppas jag. ;)

• nyitråden
    tusa skrev 2014-02-23 17:00:12 följande:

Hej!

(Hej, bubblan..Flört)

Såklart! Grattis :)
Svar på tråden Bebis november 2014