• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Limath
    Ljusgläntan skrev 2014-02-26 17:35:32 följande:
    Vi har också ett litet barn nu så det blir tätt mellan dom ;)
    Vad spännande! Hur gammal är ditt barn nu?

Om man mår illa av morötter har jag ett annat tips som mättar bra ;)
    Brukar göra hemmagjorda bars genom att hacka olika sorters nötter och blanda med riven mörk choklad, lite havregryn, honung och ett ägg och bre ut på en folietäckt form som jag har i ugnen i 20 min. 
    Finns säkert en massa recept på nätet men jag brukar höfta lite och det har aldrig misslyckats :) 

Jag är också svullen! Kan erkänna att bland det första jag gjorde efter plusset var att beställa hem en massa mammakläder från Asos ;)
  • nyitråden
    Ljusgläntan skrev 2014-02-26 17:37:40 följande:

Jag har som ett tryck i magen, nån mer som känner så?

Ja men svårt att sätta ord på det. Det stramar. Elle hur menar du?
  • bubblan79

skönt att höra att det är fler som köpt kläder.

jag får inte igen mina byxor så idag 4+5 var jag och handlade mina första mammakläder. tjooohoo

(¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
  • Limath

Det är ju så kort tid man får använda mammakläderna ändå, så lika bra att börja i tid Skrattande 

• bubblan79

haha ja fast man a nvänder dom säkert ett tag efter förlossningen oxå

• Limath

Iofs.. men då är det inte roligt längre =P Men absolut, en grej som kan vara bra att tänka på är att köpa gravidtoppar som även funkar att amma i efteråt! Den där magen drar ju inte ihop sig på 5 min direkt ;)

• bubblan79

tjejer!

då fl funkar skit med min mobil så skapade jag en hemlig grupp på facebook bf november 2014 om fler vill joina mig där å snacka lite oxå?

vad innebär då en hemlig grupp? jo ingen kan se eller hitta gruppen om dom inte fått en inbjudan. det finns alltså inte att era vänner ser att ni hänger i en vänta barn tråd..

vill ni hänga på där så skicka er email så skickar jag en inbjudan till er.

• lindizzen

Hoppar gärna oxå in här. Plussa igår. =)
    Efter ett missfall i sept förra året så tog det några månader så nu är man här igen.
    Enligt sista mens första då så är bf 2 november.
    Har 2 barn sedan innan. En som är 8 år och en som är 10 år.

Dom symtom jag har illa mående som kommer när som under dagen, ömma bröst och ett väldig upp och ner humör.

• bubblan79

nytt symtom idag såg jag i provrummet när jag provade en bh. såg jättestora/tjocka blå ådror under och på sidan av brösten. såg alltså inget ovanifrån och är inte öm heller

• Madeleiiiine

Hej! Hoppar in här! Plussade imorse, på bim -2 tror jag. Går det vägen blir det ett syskon till vår dotter som är 13 månader :)

Svar på tråden Bebis november 2014