• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • nyitråden
    tusa skrev 2014-02-23 23:01:58 följande:
    Cool
    Man vet aldrig när de väljer titta ut så jag förstår absolut tänket! Skön att slippa vara sist ;)
  • Hallonsaft

Hej :) 25 år och har ett barn på 8 år. jag plussade igår och har bim imorgon. Så borde ha BF ungefär 4 november :D. Lyckan är stor men samtidigt livrädd eftersom dom senaste 11 månaderna har resulterat i 2 graviditeter, som ena slutade i MA v13 och ett utomhavandeskap med bortopererad äggledare i v6. Hoppas att det går vägen denna gången!

• Maryswe
    Hallonsaft skrev 2014-02-24 08:41:03 följande:

Hej :) 25 år och har ett barn på 8 år. jag plussade igår och har bim imorgon. Så borde ha BF ungefär 4 november :D. Lyckan är stor men samtidigt livrädd eftersom dom senaste 11 månaderna har resulterat i 2 graviditeter, som ena slutade i MA v13 och ett utomhavandeskap med bortopererad äggledare i v6. Hoppas att det går vägen denna gången!

Hoppas allt går bra den här gången!

Var själv med om ett ma i vecka 13 i höstas. Hemsk psykisk smärta :(

Är väldigt rädd för utomhavandeskap den här gången. Vad fick du för symptom som tydde på att något var fel och när? Om det är okej att jag frågar :)
  • tusa
    Välkommen och GRATTIS!! {#emotions_dlg.flower}PlusSkål

Hoppas allt går fint för oss allihop!  Beklagar er alla som fått vara med om MF, MA och X!! Rynkar på näsan

Har haft 2st X och ett mycket sent MA (ofostrig?) och alla sådana bakslag är fruktansvärda och nu får det vara slut med allt sånt för allas vår del!! {#emotions_dlg.flower}
  • nyitråden

Stort grattis! Vi ska alla heja på dig och tänka goda tankar <3
  • Maryswe
    tusa skrev 2014-02-24 09:53:28 följande:
    Välkommen och GRATTIS!! {#emotions_dlg.flower}PlusSkål

Hoppas allt går fint för oss allihop!  Beklagar er alla som fått vara med om MF, MA och X!! Rynkar på näsan

Har haft 2st X och ett mycket sent MA (ofostrig?) och alla sådana bakslag är fruktansvärda och nu får det vara slut med allt sånt för allas vår del!! {#emotions_dlg.flower}
    Ja den här gången ska det gå bra för samtliga i tråden :)
  • Hallonsaft
    Maryswe skrev 2014-02-24 09:07:45 följande:
    Hoppas allt går bra den här gången!
    Var själv med om ett ma i vecka 13 i höstas. Hemsk psykisk smärta :(
    Är väldigt rädd för utomhavandeskap den här gången. Vad fick du för symptom som tydde på att något var fel och när? Om det är okej att jag frågar :)

Usch lider med dig!
    Det var det som var så konstigt, hade inte ont någotstans och jag hade plussat 3 dagar tidigare.
    Helt plötsligt började det krampa längst ner i magen som blev värre under hela dagen, men blödde ingenting. Åkte in och dom misstänkte att det var ett X. Blev opererad och det visade sig att jag hade en cysta på ena äggledaren som hade spruckit och det var därför jag fick så ont. Så egentligen så var det tur i oturen att det hände, så X:et upptäcktes.
  • Hallonsaft

Tackar alla för alla uppmuntrande ord Skrattande..Håller tummarna för alla här inte och hoppas att allt går som det ska! Och grattis till allas Plus.

Vad har ni för symptomer hittils? Jag har bara ihållande trötthet men när det väl blir kväll/natt så kan jag inte sova haha.

• Maryswe
    Hallonsaft skrev 2014-02-24 14:36:21 följande:

Usch lider med dig!
    Det var det som var så konstigt, hade inte ont någotstans och jag hade plussat 3 dagar tidigare.
    Helt plötsligt började det krampa längst ner i magen som blev värre under hela dagen, men blödde ingenting. Åkte in och dom misstänkte att det var ett X. Blev opererad och det visade sig att jag hade en cysta på ena äggledaren som hade spruckit och det var därför jag fick så ont. Så egentligen så var det tur i oturen att det hände, så X:et upptäcktes.
    Okej vad obehagligt!

Ja man har ju hört om de som svimmat av pga inre blödningar, läskigt!
  • tusa
    Maryswe skrev 2014-02-24 10:38:03 följande:
    Ja den här gången ska det gå bra för samtliga i tråden :)
    Japp!! Skrattande

Hallonsaft: Det var verkligen tur i oturen! Förvånad  Har inte så mycket symptom ännu, förutom ett par helt magnifika bröst och lite stick och dragningar i livmodern någon gång/dag. Idag tog jag en promenad i solen till en kompis, men när jag skulle hem efter några timmar var jag så trött att jag nästan somnade i soffan och var tvungen få skjuts hem, men det är nog första tröttheten jag känner pga graviditeten. 

Har ju gjort ivf och blev vansinnigt trött av hormonbehandlingen innan, sov typ dygnet runt, men sedan jag fick tillbaka lillpyret i magen har jag varit ganska pigg, till idag.. Känner mig på väldans bra humör faktiskt Solig
Svar på tråden Bebis november 2014