• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Foxan

sockerpian, när du skriver sådär så kan jag känna att det är helt ok med ett planerat snitt Annars är jag livrädd för snitt, dålig erfarenhet med första barnet. Hoppas ni får det supernajs resten av idag och att allt går bra imorgon! Kan gissa att det kommer vara svårt för er att somna ikväll dock!

• Elmiina

Men hallå vad är de som händer? Inga värkar idag heller haha. Har lyckats städa hela huset från topp till tå och bakat lussebullar. Har massa energi kvar dessutom.. Skulle kunna vara gravid i en månad till om jag alltid mådde såhär :D

• sockerpian
    Foxan skrev 2014-11-04 15:18:08 följande:

sockerpian, när du skriver sådär så kan jag känna att det är helt ok med ett planerat snitt smile1.gif Annars är jag livrädd för snitt, dålig erfarenhet med första barnet. Hoppas ni får det supernajs resten av idag och att allt går bra imorgon! Kan gissa att det kommer vara svårt för er att somna ikväll dock! smile1.gif

Min förra slutade i akutsnitt så detta känns tryggt för mig.

Njaa somna är nog inga problem..sov 3 tim i natt. Men det känns verkligen overkligt o nervöst att va här igen..upplevde ju allt så annorlunda sist.
  • isabellab

Åh lussebullar...

Elmiina skrev 2014-11-04 16:00:00 följande:

Men hallå vad är de som händer? Inga värkar idag heller haha. Har lyckats städa hela huset från topp till tå och bakat lussebullar. Har massa energi kvar dessutom.. Skulle kunna vara gravid i en månad till om jag alltid mådde såhär :D

• Foxan

Elmiina, Åh, vad härligt det låter! Gott med lussebullar!
    Måste fråga, har du Marie på mvc? 

• Myc

Haha känner igen mig! Men jag är för tillfället fullständigt energilös, nästan deppig.

Kanske får nåt härligt ryck imorrn ... Gott m lussebullar!!

Elmiina skrev 2014-11-04 16:00:00 följande:

• Elmiina

Ja jag har fått nån craving på lussebullar :)

Foxan: ja jag har Marie, du också eller?

• Missimissi

Åh lussebullar -vad frestad jag blir ! Kanske borde köpa/baka det. Jag äter nämligen inte kolhydrater alls i princip när jag inte är gravid så det var flera År sen och i år blir det ju till att dra i svångremmen rejält om man ska komma i några kläder alls lagom till hösten när jag börjar jobba igen.

• Maria84

Igår kl 20.19 föddes våran son, 3920 g och 53 cm lång.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & ängeln Axel 090507 & Elsa 120611 och Love 131004 och gravid med bf 10/11-14
Svar på tråden Bebis november 2014