• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Karra

åååå här händer det saker Gud vad kul!!!

Grattis till er som fått och lycka till ni som kämpar nu för att få gosa bebis snart!

Själv händer det fan ingenting går och väntar och väntar ja jag vet hse några dagar kvar men jag går på övertid eftersom jag aldrig har gått så här länge förut. Var hos läkarn idag inte öppnat mig en jävla cm pocherat allt så bra ut! Jag vill att det sätter fart nu och jag vill gosa bebis NU!!!!!!

• Missimissi
    sockerpian skrev 2014-11-05 17:03:40 följande:

Olle föddes i dag 13.20?? vi mår jättebra!!!

Återkommer med mer detaljer om förlossningen sedan för de som är nyfikna????

åh så söt! Grattis!!!
  • Karra

Åååå En Olle!!! Skulle det förmodan komma ut en liten pojke så blir det en Olle här med. Nu sägs det ju bli en tjej och då är vi inte alls förens om namnet...

• sockerpian
    Karra skrev 2014-11-05 19:15:28 följande:

Åååå En Olle!!! Skulle det förmodan komma ut en liten pojke så blir det en Olle här med. Nu sägs det ju bli en tjej och då är vi inte alls förens om namnet...

Ja Olle är så fint?? fick vi en flicka skulle hon heta Ines, men det blrv en Olle????
  • Victoria84

Wow Sockerpian! Han är underbart fin! Skönt att höra att allt gått väl. Hoppas på detsamma för oss i morgon. Vi har precis lämnat sonen hos barnvakt och petar hemma med det sista. Undrar om jag kan sova ngt i natt?

sockerpian skrev 2014-11-05 17:03:40 följande:

Olle föddes i dag 13.20?? vi mår jättebra!!!

Återkommer med mer detaljer om förlossningen sedan för de som är nyfikna????

• Victoria84

Tack snälla du!

Krickelin med Naemi skrev 2014-11-05 22:37:08 följande:

Sockerpian: så söt! Grattis!

victoria84 Lycka till i morgon!

• Nylny

Stort grattis alla som fått bebis och lycka till de som är på G nu!
    Halvt in i vecka 37 känns vägen jättelång för mig tills jag också får gosa med min tös. Jag ska riktigt njuta av alla era glädjande bebisuppdateringar denna månaden. Heja heja!

30-årig förstföderska i nov-dec 2014.
  • EnPetra
    Åh, grattis till era bebisar! 

14 dagar kvar till BF för oss!
    Hör och häpna, inatt har jag bara behövt upp och kissa två gånger, TVÅ! Måste vara något slags rekord sen jag blev gravid. Haha
Svar på tråden Bebis november 2014