• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Shesha

Stort grattis isabellab, Eva 763 och Nylny!!! Så mysigt att ni äntligen fått era små...själv har det inte hänt något för min del..är BF+4 idag :/

• fiddeification
    Eva 763 skrev 2014-11-29 19:17:22 följande:
    Hur långt är du gången nu?
    BF+3 idag, så det kan ta måååånga dagar till. bara så sjukt irriterande 
  • Eva 763
    fiddeification skrev 2014-11-29 19:34:36 följande:
    BF+3 idag, så det kan ta måååånga dagar till. bara så sjukt irriterande 
    Prova hallonbladste - köpt i en tebod, lösvikt och gör det starkt - 3 ggr om dagen! Jag drack det i 2 dagar, sen satte det igång!
  • Elmiina

Fast hallonbladste sätter inte igång en förlossning :p det är inte därför man dricker det. Basilika te däremot kan sätta igång..

• Eva 763

Hallonbladste innehåller oxycontin - som framkallar sammandragningar i livmodern. Och det märkte jag faktiskt av jag gjorde ju rätt starkt te i 2 dagar och fick då sammandragningar och förvärkar!

• M39

Grattis Alla till Era små bebisar!!!!! Visst är det underbart att det äntligen är över med denna väntan?

Och lycka till!, till er andra som är kvar snart är de här!

• EnPetra
    Nylny skrev 2014-11-29 18:40:15 följande:

Den 29/11 kl. 02.00 föddes en liten minitjej på 2628 g och 49 cm. Hon är underbart och helt perfekt, det är otroligt hur man kan älska någon så mycket så snabbt. <3 <3 < 3

Grattis! :)
  • EnPetra

Inatt och idag har jag haft värk i ryggen. Känns ungefär som elstötar i hela ryggen. Men ingenting mer än så. 

Vi ska snart ut och knalla på skyltsöndagen och fördriva tiden lite.
     BF+10.. Jag kräks snart på denna väntan. 

• HouseOfCards

Bf +9, har skickat ut min karl på jakt efter hallonbladste och begärt att färdknäppen gäller ikväll, ett sista hopp känns det som, sen ställer jag nog in mig på igångsättning.

Puh.....

Ingenting nytt hos dig EnPetra?

• HouseOfCards
    EnPetra skrev 2014-11-30 13:32:49 följande:

Inatt och idag har jag haft värk i ryggen. Känns ungefär som elstötar i hela ryggen. Men ingenting mer än så. 

Vi ska snart ut och knalla på skyltsöndagen och fördriva tiden lite.

BF+10.. Jag kräks snart på denna väntan. 

Såg just att du också skrivit

Hoppas att det är början på nånting nu!

Håller tummarna!
Svar på tråden Bebis november 2014