Åh hej hej! :)
Det är så märkligt att man kan gå så och ha noll tecken på att det är på gång och så vips drar det igång!
Vissa dagar kommer jag inte heller i skorna, och konditionen finns ju inte längre! Svårt att förstå hur man ska kunna uppbringa energi till att mäkta med en förlossning alltså!
HouseOfCards skrev 2014-11-27 13:48:21 följande:
Hej!
Jag har inte skrivit här i tråden, men jag har varit inne och läst dagligen! Grattis till alla bebisar!
Själv så är jag i Bf +6 :( håller på att bli galen!
Har absolut noll tecken på att bebis är på g!
Verkar ha lika svårt att sova som många andra i tråden, har fått sjukt ont i blygdbenet också..
Usch vad allt känns jobbigt och tråkigt! Sitter här i en städad och "boad" lägenhet och bara väntar på att få ett tecken på att det börjar vara dags, men icket! Kan inte minnas sist jag var ut, får ju inte på mig några skor.. Försökte med min sambos foppatofflor x antal storlekar för stora men inte ens det gick fast jag hade nog andå slagit ihjäl mig,för här har vi isigt och snöigt så tur var väl det. Att gå över tiden är ju faktiskt riktigt deprimerande....
Plus alla som ringer och skriver, nu har jag slutat att svara!
Ja det var mitt första inlägg, fyllt av klagomål
Nu känns det lite bättre! Det känns som att ungen aldrig kommer att komma
Skickar några peppkramar till alla som gått över tiden! Nu får bebbarna komma tycker jag!
Kraaaaam ?