• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • HouseOfCards
    EnPetra skrev 2014-12-01 07:37:44 följande:

Jag vet inte om vattnet just gick här. Vaknade av molvärk, ställde mig upp och kände hur det rann till. Inga mängder alls. Gick på toa, blött och lite slem i trasorna, och rosa på pappret. Har ringt förlossningen som bett mig ta på en binda och ta det lugnt. Vänta på sammandragningar eller mer vatten.

Inte så lätt att ta det lugnt och somna om nu ju! :p

BF+11 idag.

Åh äntligen!! Snart ligger du nog och snuttar på en bebis tror jag!

Lycka till nu!
  • EnPetra

Vi blev hemskickade. Kunde inte se någon vattenavgång. Och även fast jag hade värkar så tyckte dom vi kunde åka hem. Tydligen latensfasen bara. Så får se när det blir in igen

• HouseOfCards
    EnPetra skrev 2014-12-01 12:56:49 följande:

Vi blev hemskickade. Kunde inte se någon vattenavgång. Och även fast jag hade värkar så tyckte dom vi kunde åka hem. Tydligen latensfasen bara. Så får se när det blir in igen

Okej! Men det är ju på g nu iaf

När tyckte dom att ni skulle höra av er igen?

Känns som att det är svårt att veta när man väl ska åka in?
  • EnPetra
    HouseOfCards skrev 2014-12-01 14:25:20 följande:
    Okej! Men det är ju på g nu iaf

När tyckte dom att ni skulle höra av er igen?

Känns som att det är svårt att veta när man väl ska åka in?
    Jag hörde av mig igen nu, när värkarna gör ondare och kommer tätare. Dom sa att jag får komma upp på koll igen om jag vill det. 

1,5-4 minuter mellan värkarna som är 25-35 minuter långa.. Kan inte bara andas mig genom dom längre, utan måste låta när dom kommer.
  • EnPetra

Var 3 cm öppen, blev inte hemskickad, utan fått gå omkring här då värkarna var så intensiva. Ska undersökas igen kring 18.

• Hulda01
    EnPetra skrev 2014-12-01 17:17:02 följande:

Var 3 cm öppen, blev inte hemskickad, utan fått gå omkring här då värkarna var så intensiva. Ska undersökas igen kring 18.

Så spännande, lycka till!!
  • Missimissi

lycka till! Låter som om det har varit en lång pina för dig med lång latensfas så jag hoppas att det tagit fart för din del nu och att du snart har din lill* hos dig!
  • HouseOfCards

Lycka till! Det var på tiden! Hoppas att jag står på tur, och snart
  • EnPetra

Inatt kom våran lilla tös! En liten bjässe på 4195 och 51 lång. Finaste som finns ?

Svar på tråden Bebis november 2014