• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Nylny
    Eva 763 skrev 2014-11-28 03:58:31 följande:

Har haft 4-5 onda värkar nu inatt! Från kl 00 typ. Men jag har känt det som kraftig mensvärk! Inget i ryggen, men dem gör ont! Kommer nog igång under dagen tror jag!! Spännande!

Wohoo! Det är på g! 
    30-årig förstföderska i nov-dec 2014.
  • Nylny
    isabellab skrev 2014-11-28 03:06:20 följande:

Oh spännande tjejer!! Håller tummarna för er! Skönt när man inte kan sova att kunna gå in här och få lite uppdateringar.

Jag har sån vansinnig värk i ligamenten i magen så jag vaknade av vad jag trodde var värkar. Tji fick jag haha!

BF idag!! Ska till BM om några timmar och kolla läget.

Tack för tummarna! :) Plötsligt händer det, glöm inte det! ;) Det bara startade ur intet för mig för några timmar sen, så håll modet uppe, snart händer det för dig också! Lycka till hos bm!
  • Eva 763
    Nylny skrev 2014-11-28 04:19:30 följande:

Ont nu mest i ryggen, gillar jag inte..! Nu kommer de med 7 min emellan, 1 min långa, och väldigt smärtsamma. Har klockat nu i 5 timmar, jag vill våga hoppas nu att det är på riktigt. Känns overkligt, trodde jag skulle gå över bf iallafall, detta kom helt utan känningar innan. Men så välkommet. :) Måste göra "alvedontestet" nu och se om det blir bättre, men hoppas inte! ;)

För din del så har det startat också fast lite annorlunda. :) Ja, du borde testa att klocka dom också. Spännande att se de artar sig..! Vi kanske gosar med liten bebis imorrn, underbar tanke.. :)

Stort lycka till nu. Hjärta 

Oj! Ja nu har din förlossning kommit igång ju! Häftigt känner du bara i ryggen nu? Mmmm minns att ryggsmärtan inte var något vidare skönt! Men tänk att nu är du nära att få träffa bebis, varje värk du får!

Hoppas nu att mitt inte är ngt spratt bara och att det avtar!! Vill inte gå över flera dagar!

Lycka till nu och snart får du gosa bebis <3
  • Eva 763
    HouseOfCards skrev 2014-11-27 23:07:25 följande:
    Åh hoppashoppas!

Imorgon är det en hel vecka över tiden för mig smile4.gif

Jag vill också!!

Lycka till nu! smile1.gif
    Hoppas du med kommer igång snart! Men tänk som så, om max 1 vecka har du din bebis hos dig
  • isabellab

Åh hurra jag har fått sammandragningar (totalt oregelbundna) och rejäl mensvärk i ryggen. Ni har smittat mig! :)

Även om det tar lääänge till för mej så är det skönt att känna NÅGOT liksom.

Kom nu alla bebisar!

• Eva 763
    isabellab skrev 2014-11-28 07:16:10 följande:

Åh hurra jag har fått sammandragningar (totalt oregelbundna) och rejäl mensvärk i ryggen. Ni har smittat mig! :)

Även om det tar lääänge till för mej så är det skönt att känna NÅGOT liksom.

Kom nu alla bebisar!

Haha coolt! Vi är många på g nu!! Har varit lugnt för mig i 2 timmar nu. Ska passa på och tvätta håret nu, behövs! Håller tummarna för oss nu!!
  • Shesha

Godmorgon tjejer :) härligt att det är på g för de flesta nu! Själv fick jag för mig att jag hade lätt molade värk inatt men kan hända att jag inbillar mig bara för att man vill känna efter för minsta lilla..seg förkylning har man åkt på också :/

Nä, nu vill man bara få sin bebis!! Har en tid inbokad hos BM på onsdag, hoppas så innerligt att man slipper den tiden!! :)

• EnPetra

Igårkväll hade jag sån hemsk molvärk längst ner i ryggen, och när jag ställde mig upp fick jag stanna halvvägs upp och framåtvikt för FYFAN vad ont det gjorde i magen. Nåt sånt hemskt tryck, stod och grimagerade och gjorde "aj-läten".

Sen gick vi och la oss, i hopp om att något skulle hända under natten, och ja.. Nu är jag på BF+8, och ingenting än sålänge.. värkarna gick över inatt.

Börjar ge upp hoppet lite nu, jag kommer vara gravid föralltid.

Läste att några av er börjat känna av lite förvärkar nu, spännande! Hoppas det är på g för er! :D

• M39

Efter att ha fått, vad jag trodde sammandragningar som startade kl 01 den 25/11 så fick vi åka in vid 03.00 (1 timmes bilfärd). 04.59 så var prinsen född!

Hoppas ni andra är på G nu!

Lycka till tjejer!

• isabellab

Åh grattis M39! Vilket snabbt förlopp!

Vi är på väg in med misstänkt vattenavgång, var blodblandat. Har GBS så de vill checka pga antibiotika.

Antingen är det nått annat o då får vi åka hem igen, eller så är det vattnet och då sätter de igång mig senast söndag.

Typ SKAKAR i kroppen nu.

Svar på tråden Bebis november 2014