• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Lurifixen

Jag har aldrig varit med om att jag haft ömma tuttar förut. 

Men jisses vad mina bröstvårtor och tuttar är känsliga! 

Då har jag ändå fått två barn tidigare, och gjort två aborter samt ett missfall ( Superlätt att bli gravid, blev gravid trots p-medel, visade sig inte funka så har fått byta till hormonspiral som funkade jättebra ) 

Så egentligen har jag fem gånger varit i början av en graviditet, men aldrig känt såhär med brösten. Helt galet. 

De är dessutom ständigt varma. 

• tusa

Hej och stort välkommen/grattis till alla nya!! {#emotions_dlg.flower}Solig

Vi har en hemlig FB-grupp där de flesta hänger numer, så vill ni komma dit lägg upp er mail, eller inboxa den (till bubblan79 går åxå bra) så kan jag lägga till er! Cool

Yoenia, la till dig nyss, funkade det?

• Maryswe
    Lurifixen skrev 2014-03-09 11:03:39 följande:

Jag har aldrig varit med om att jag haft ömma tuttar förut. 

Men jisses vad mina bröstvårtor och tuttar är känsliga! 

Då har jag ändå fått två barn tidigare, och gjort två aborter samt ett missfall ( Superlätt att bli gravid, blev gravid trots p-medel, visade sig inte funka så har fått byta till hormonspiral som funkade jättebra ) 

Så egentligen har jag fem gånger varit i början av en graviditet, men aldrig känt såhär med brösten. Helt galet. 

De är dessutom ständigt varma. 

Jag hade väldigt ömma bröst i första graviditeten. Hade inte ont alls förra graviditeten och den här gången känner jag bara lite stickningar ibland
  • Hallonsmoothie

Petite87 då är vi än så länge beräknade samtidigt :) Jag vill jättegärna va med i Facebook gruppen med : min mail är ulrika.lindfors@hotmail. com

• Hallonsmoothie

Vi har redan berättat om grav för rätt många i våran omgivning, mamma, dom närmsta vännerna , chefen, ett par arbetskollegor, moster, mormor :) men alltid lagt till, om allt går bra!! Gjorde det inte i hästar och då gick det tok, och bearbetade det genom att berätta om det i efterhand istället för alla att vi precis fått missfall. Och tänkte om vi gör så här istället, kanske det går bra istället ;) testa kan man ju alltid göra!

• Hallonsmoothie

Behöver tips och råd! Är ju jätteorolig och längtar och hoppas ihjäl mig att få se ett hjärta slå på tidiga vul, som är inbokat när jag befinner mig i v. 7+3 (enligt positivt äl test) och tycker det är en evighet tills dess såklart :) och funderar nu på att flytta det till en v tidigare alltså 6+3, vad tror och tycker ni?

• Sweeetie
    Hallonsmoothie skrev 2014-03-09 19:07:06 följande:
    Behöver tips och råd! Är ju jätteorolig och längtar och hoppas ihjäl mig att få se ett hjärta slå på tidiga vul, som är inbokat när jag befinner mig i v. 7+3 (enligt positivt äl test) och tycker det är en evighet tills dess såklart :) och funderar nu på att flytta det till en v tidigare alltså 6+3, vad tror och tycker ni?
    Tycker du ska vänta tills 7+3 så är det större chans att ni ser det ni vill se liksom :) Har en vecka kvar tills vul imorgon, längtar som bara den!
Svar på tråden Bebis november 2014