• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • sussana

Vad har ni för gravid tecken? Jag har mitt humör är upp och ner. Bröstvårtor ömma på dagarna med inget på morgonen! Hmm vad har ni?

• 96hn
    sussana skrev 2014-03-08 07:08:42 följande:
    Vad har ni för gravid tecken? Jag har mitt humör är upp och ner. Bröstvårtor ömma på dagarna med inget på morgonen! Hmm vad har ni?

Jag har molvärk/växtvärk, ömma bröst, lätt illamående och väldigt otäck smak i munnen. Hunger också :) det är så mysigt att vara gravid! :)
  • Ljusgläntan

Ja jag har bokat privat vul i vecka 8 för att försöka stilla min oro och få veta att allt ser bra ut.

• nadia27

Jag har Humörsvängningar från jag vet inte vart :/ stackars.min sambo :p Illamående till och från, växtvärk

• SysterSelma
    Elmiina skrev 2014-03-08 07:04:42 följande:

Systerselma: i v.12 gör man ett vanligt ul :) så om du vill göra ett tidigt vul så rekommenderar dom att man gör de frän ca 6+ :) Jag ska göra ett i 6+0 för att stilla oron lite, får se om man kan se något så tidigt.

Aha! Min kompis gjorde vul i v 10 men gränsen kanske är 12 då? Jag vågar ju inte riktigt göra för tidigt, onödigt läskigt om man inte ser något tänker jag?:/
  • sussana

M vist är det härligt:) som en bakfylla + mensvärk. Hahaha m det bästa i världen att få gå runt och bara på ett nytt litet liv :)

• sussana

M vist är det härligt:) som en bakfylla + mensvärk. Hahaha m det bästa i världen att få gå runt och bara på ett nytt litet liv :)

• PolkaDottie

Jag har lite växtvärk och lätt illamående av och till, är mycket tröttare än vanligt och lite mer hungrig:)

• Mommy1986
    Maryswe skrev 2014-03-07 23:31:17 följande:

Jag håller mer er tjejer! Har själv svårt för att njuta av graviditeten då jag var med om ett ma i höstas.

Kan inte ta till mig graviditeten ännu, det går inte. Ska på vul och om allt är bra där så kommer jag nog kunna börja njuta av att vara gravid. Men tills dess ska jag försöka sluta oroa mig och ta en dag i taget :)

Samma här, det gnager lite i en. Jag är mer neutral i stället för att vara glad över graviditeten.

Har redan berättat till mina föräldrar och min syster och det var i stil med "jag är gravid igen, men vi får ju se hur det går"..

Ruggigt positivt tänkande här.. :) det vänder väl i något skede..
Svar på tråden Bebis november 2014