• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • lenaerik86

Hej! Har följt er ett par veckor med förhoppningen att få hoppa in här och det får jag nu efter att ha plussat i fredags! Bf 15 nov enligt gravid appen :)

• nyitråden
    Mizzlundell skrev 2014-03-10 13:19:27 följande:
    Ja detta illamående, ibland önskar jag att jag kunde få spy så de försvann men nej då det bara ligger där och pyr. Skit jobbigt, kan inte minnas att jag mådde illa under min förra graviditet...
    usch.. jag äter ofta och lite det hjälper... 
  • Mizzlundell

Kanske ska prova det, tycker inte jag är sugen på nått längre. Men men de e ju bra eftersom jag e lite knubbig sen innan

• bubblan79
    kärleksbarn skrev 2014-03-09 21:19:03 följande:
    jag vill med vara med i fb gruppen :) [email protected]
    du har tagit bort möjligheten att skicka vänfrörfrågan till dig på fb
    (¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
  • Ewelyn82

Ja har plussat 4 ggr den senaste veckan (har svårt å lita på resultatet) men nu så. Nu litar jag på det. Är såå lycklig borde vara 3+4 idag å längtar som tusan.

• bubblan79
    bubblan79 skrev 2014-03-10 14:51:33 följande:
    du har tagit bort möjligheten att skicka vänfrörfrågan till dig på fb
    såg nu att du redan fått en inbjudan

(¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
  • Maximumtaste

Hallo! Hoppar in här! Plussade igår, har bf 18 nov om allt går som det ska! Tog sig på första försöker och det är 3e barnet:)

Har sån molvärk tillochfrån! Och illamående.. Mådde illa fram till v 18 typ dem andra 2 graviditeterna. Men jag njuter faktiskt av alla symtom:) är ju värt det i slutändan:)

• Ljusgläntan
    Elmiina skrev 2014-03-10 07:12:12 följande:

Åh imorgon är det dags för vul :D

Lycka till!!

Jag har privat vul 18 mars, nervöst men spännande ;)
Svar på tråden Bebis november 2014