• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Ljusgläntan
    Maximumtaste skrev 2014-03-10 18:36:02 följande:
    Jag ska också boka tid för vul, vilken v gör du det i?

Jag har haft ett utomkvedshavandeskap 2011, så när jag blev gravid igen efter det gjorde jag vul i v 4+6 för att se så att fostret satt rätt. Ska nog vänta lite längre nu eftersom jag haft en normal graviditet efter utomkvedet.. Dem opererade bort den dåliga äggledaren så känner mig rätt lugn nu:)
    Ja det låter hemskt med utomhavandeskap. Jag ska göra privat vul i vecka 8, då borde man ju se hjärtslag om allt ser okej ut.
  • Ljusgläntan
    Jordgubb skrev 2014-03-10 18:40:19 följande:

Skulle vi inte kunna göra en lista med allas BF-datum som trådskaparen därefter lägger in i huvudinlägget?? 

Jo de vore ju bra ;)
  • Ewelyn82
    minolia skrev 2014-03-10 19:27:59 följande:

Jag skickade ett meddelande, om du vill lägga till mig i fb-gruppen.
    ewelyn82@live.se är min epost via fb men har en annan ja egentligen använder :p
  • Ewelyn82
    Maximumtaste skrev 2014-03-10 16:46:00 följande:

Hallo! Hoppar in här! Plussade igår, har bf 18 nov om allt går som det ska! Tog sig på första försöker och det är 3e barnet:)

Har sån molvärk tillochfrån! Och illamående.. Mådde illa fram till v 18 typ dem andra 2 graviditeterna. Men jag njuter faktiskt av alla symtom:) är ju värt det i slutändan:)

Måste bara säga att de är lite komiskt. Vi är beräknade i stort sett samma dag (beroende på vem man frågar) å de är mitt 3:e med
  • sofemm

Plussade idag :) bf 18 november blir spännande att se om det är fler än en denna gången oxå.

• Maryswe
    Ljusgläntan skrev 2014-03-10 20:04:47 följande:
    Ja det låter hemskt med utomhavandeskap. Jag ska göra privat vul i vecka 8, då borde man ju se hjärtslag om allt ser okej ut.
    Ja i vecka 8 borde du se hjärtat slå :)
  • RockNRollVirre

Plussade idag.

Hade mens den 29 januari sist och vart beräknad till den 7e november enligt familjelivs
    gravid kalender.
    Är i vecka 5+2.
    Men jag tror jag hade ÄL senare än vad beräknat då jag testat mig som en galning fram tills
    i torsdags, skulle haft mens 1a.

• Fiffilian

Hej, jag har "tjuvläst" tråden ett tag och tycker att det är dags att jag bidrar lite. :) Gravid med barn nr 2, ettan är 1 1/2 år. Har försökt sen mensen kom tillbaka i höstas. Fick missfall i december i vecka 7. Bf beräknat till 6/11. Det jag känner av än så länge är "växtvärk", framförallt på natten, och mår lite illa. När jag fick missfall kände jag inte mej det minsta gravid så än så länge njuter jag av mitt illamående. :) Ska kanske tillägga att jag har förstått att en del inte känner nåt allt så här tidigt, men då jag kände av värk och brösten mycket första graviditeten (som gick bra) och inget innan jag fick missfall är det väldigt skönt att känna nåt nu!

Svar på tråden Bebis november 2014