• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • nanna100

Går in i vecka sex imorgon, tycker dagarna går så långsamt.... Innan jag blev gravid tyckte jag att veckorna bara sprang iväg MEN nu står dagarna bara helt stilla! Någon mer som tycker att dagarna masar sig fram? Vill ju att tiden ska går fort så vi kan gå på ultraljud den 2e maj (v.13)  :)
    Annars så har jag väldigt få symtom än så länge men det kanske ändrar sig snabbt. Går ju inte jämföra sig med någon annan då vi alla är olika.

• kärleksbarn
    bubblan79 skrev 2014-03-10 14:51:33 följande:
    du har tagit bort möjligheten att skicka vänfrörfrågan till dig på fb
    da ska jag kolla det pa en gang

• tusa
    Fiffilian skrev 2014-03-10 21:42:37 följande:
    Har för övrigt köpt första bebissaken idag, en större bil. :)
    WOW!! Det var inte illa som första grej!! Förvånad

Vi funderar på hur vi ska göra med bil om det är fler än en därinne..då blir vi ju plötsligen 6st i familjen..
  • tusa
    Maximumtaste skrev 2014-03-10 16:46:00 följande:
    Hallo! Hoppar in här! Plussade igår, har bf 18 nov om allt går som det ska! Tog sig på första försöker och det är 3e barnet:)

Har sån molvärk tillochfrån! Och illamående.. Mådde illa fram till v 18 typ dem andra 2 graviditeterna. Men jag njuter faktiskt av alla symtom:) är ju värt det i slutändan:)
    Välkommen och stort Grattis!! Kul att se dig härCool
  • JuliasMamma87

Jag hoppar gärna in här :) plussade ett starkt pluss idag 2 dagar före beräknad mens, helt oplanerat är det har en dotter som fyller 9 den 3e november :) bebis är beräknad den 15e november och killen fyller år den 13e november ;)
    Jag och en kompis stod och skämtade idag om att vi va gravida då jag inte har haft ett enda tecken på att va gravid bara en blödning i fredags men de tänkte ja inte på lixom :) sagt och gjort så köpte vi ett gravtest var och tjollahopp jag fick ett plus! Mycket skratt kan ja lova ;D

• S0ckert0ppen
    Elmiina skrev 2014-03-11 07:12:47 följande:

3tim kvar till vul, är så himla nervös!!!

Wow spännande!!! Berätta allt sen efter hihi :)
  • sussana

Sake händer snabbt. Började blöda ljust blod igår eftermiddag och blev livrädd. Kom bara på pappret när man tryckte upp de. Idag är det inget nu och mina symtomer är det samma! .usch vad kan detta vara :/ hoppas jag kan kolla upp detta så snart som möjligt.

Svar på tråden Bebis november 2014