• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Yoenia
    Pell skrev 2014-03-11 18:03:57 följande:
    PS har ni tänkt på vagn? Galet tidig jag vet men åter igen tålamod.. Inte min starka sida.

Det är bra att vara fokuserad på vad man vill Jag valde (mentalt) två vagnar som jag tycker om. Och jag har tyck om när vi inte ens försökt bli med barn. Men jag har längtat efter en bäbis så därför visste jag redan vilken vagn jag skulle vilja ha.
  • Yoenia
    cammie75 skrev 2014-03-11 18:27:00 följande:
    Hej, får man hänga på här? :) Väntar mitt tredje barn, är i vecka 6. Mina två första barn är Pergobarn men denna gång blev jag gravid spontant med ny partner( blev gravid förra månaden också men blev missfall).

Jag väntar också på vår tredje!
  • RockNRollVirre

Jag satt och kollade runt på barnvagn nu ikväll, men lite för tidigt att köpa men
    kolla kan man ju göra :)
    Längtar så gaaalet mycket!!

• Pell
    nanna100 skrev 2014-03-11 18:23:09 följande:
    Jo jag har tänkt på vagn redan och kikat på massor av bilder på nätet :) Har lagt upp två bilder i bildtråden på dem som jag tycker mest om, på bild i alla fall.

Även att jag bara är i vecka 6 kan jag inte låta bli att få kolla lite. Förhoppningen är ju ändå att pyret mår bra och stannar kvar där inne och det är väl det man måste få tro också. För vad tråkigt det skulle vara om man inte hade fått vara lycklig när man blivit gravid. :)

Ja men eller hur!! Bildtråden?
  • JuliasMamma87

idag har jag haft lite röd rosa blödningar, inga klumpar men ja jag blöder fast inte jätte mycket.... Är så orolig för missfall så det är sjukt! :( 
    Men hoppas de bara är nå tillfälligt, jag skulle egentligen haft min mens idag och läste att det kunde va vanligt att få en blödning då så jag hoppas att det är så! 

• Jessinga

Hej hej!

Plussade i helgen efter att ha försökt i ca 5 månader. Tänkte ta ett avbrott i försöken om det inte blev nått denna gång, men det blev det visst! Tyst

Har sedan innan en dotter som är 1år och 7 månader och mitt BF denna gång är 12/11. Kommer dock sannolikt bli framflyttat då jag iaf tidigare brukar ha haft sen ägglossning.

I övrigt kan tilläggas att jag och familjen ska flytta till Singapore inom ett par månader så barnet kommer att födas där. Scary! Nog för att dom har en av världens bästa förlssningsvård där men känns läskigt att inte känna till rutiner osv +att alla vänner och släktingar befinner sig på andra sidan jorden.

Nåväl.. Mitt största bekymmer just nu är att sluta med snusen. Hjälp!! Någon annan snusande gravid som kan komma med lite tips? Har försökt skära ner men får abstinens inom några timmar och faller tillbaka Skäms

• tusa

Hejsan och stort välkommen till alla nya! {#emotions_dlg.flower}

Jessinga: Jag försöker faktiskt BÖRJA snusa!? Är rökare egentligen, men känner att lyckas jag gå över till snus iaf är jag nöjd, men det är svååårt och jag misslyckas några gången om dagen ännu..Obestämd Varvar mellan Catch Eucalypus och apotekets Zonnic som ju bara är rent nikotin. Jag tror att alla de 100-tals andra ämnena i cig och snus ändå är det värsta, inte nikotinet som sådant. Ja, det drar ihop blodkärlen något, men tror inte att det verkligen är det stora problemet.

Du som är snusare redan borde ju ha lätt att gå över till såna rena nikotin kuddar iaf?

Singapore låter fantastiskt Solig

• Berschka
    Sweeetie skrev 2014-03-10 10:32:58 följande:
    Har skickat en inbjudan!
    Jag har inte fått någon inbjudan, måste blivit något fel?
Svar på tråden Bebis november 2014