• Monsa

Hey Jude!

Detta är en spin-off på den gamla tråden "Jude-tråden".

Här finns ett härligt gäng som skriver om allt mellan himmel och jord och här följer några exempel;

Mat-tips/recept
    Bebisar/barn, graviditeter
    Hur man håller kosher
    Företagsideér
    Hur ofta man får blommor av sin karl
    Jobb
    Lägenheter
    Resor

Ja helt enkelt allt som har med ett vardagligt liv att göra.
    Det som är gemensamt för de som är här i tråden är att alla har någon slags anknytning till Judendomen.
    Under den första Judetråden så hände det mycket grejer, det blev ett fantastiskt gäng som kan prata om vad som helst och det bästa av allt är att det föddes en liten Noah den 6/2-06
    Vi väntar med spänning på nästa bebis som beräknas komma i Juli!

För att behålla den fina stämningen här inne så går vi inte in på allt för känsliga ämnen. Dessa inlägg som kanske är till för att provocera uppmärksammas inte överhuvudtaget.

Detta är en glad tråd och jag tycker att en beskrivning av denna tråd som Marcink gjort är så klockren;

"hej vi är judar och glada och tycker om varandra. här pratar vi (nästan) bara om roliga saker, folk som pratar om skräp kan gå någon annanstans herrå!"

Marcink

• Svar på tråden Hey Jude!
  • smurfpinglan

Elims
    nej är i vecka 35 men det käns som man varit gravid ett halft liv, får gärna komma snart

• smurfpinglan

elim
    japp första och jag vill ha glurfen nu!

• ellinorsmamma

Elims

Vad är det för något du pluggar?

• En helt vanlig mamma

Hallojsan alla glada!!! och aven de med mindre glatt humor.... Tutim, vi ar mer an lite avundsjuka och jag hoppas att du super in miljon for oss alla

Sjalv bor jag besoka koket och titta in i det alltfor tomma kylen ( lonen kommer dock imorgon, Tjohoo). Jag smaskar for mkt pa godis, men skall nu skifta over till mat. Pavel godkanner inte sega rattor som middag!! * forundrad over hans pahitt*

Annars, vad hander med er alla?? nagra stora nyheter??
    Jag fick sovmorgon imorse o behovde inte borja jobba forran 10.30 och kunde da sova till 09.50!!! hur underbart ar dte inte att bo nara sitt jobb!!????

• bubele

Nyb
    Här har vi varit supernyttiga och ätit mackor...inte lätt när båda är lata