• Namine

vad köpte ni på ullared?

Ni som varit till Ullared och handlat till bebis, vad har ni köpt och vad har det kostat? har det varit mycket billigare och har dom bra grejer?

Ni får gärna lägga upp bilder också på vad ni köpt. så roligt att se lite vad dom har. ska nämligen dit om 4 veckor.

• Svar på tråden vad köpte ni på ullared?
  • EnEnkelTulipan
    Angdev skrev 2014-03-15 09:37:08 följande:
    #tulipan Har du någon prislista på dina fina inköp?

Tror jag har kvar ett av kvittona (var ju där vid två tillfällen). Men är det något speciellt du vill veta priset på? Kanske kommer ihåg va det kostade.
  • Angdev

Näe, bara allmän nyfikenhet. Vi ska upp där i april och försöker ta reda på vilka priser man kan förväntas betala. Höftat pris går oxå bra :)

• EnEnkelTulipan

Okej :) här kommer lite priser som jag är säker på:

badbaljan kostade 79,95:- och badstolen 39,95:-. Babygymmet med ljud och ljus kostade 399:-. Mina gravidlinnen kostade 69,95:-/styck. Den vita overallen med träknappar till bebisen kostade 89,95:-. Tvåpack vita babysockar 14,95:-. Dreggelhaklappar kostar ca mellan 15-25:- beroende på märke. Termometer till bebis 49,95:-. Nagelvårdset 14,95:-. Nässug 19,95:-. Bilspegel 119:-. Fyrpack matskedar 29,95:-. Dra på lakan till spjälsäng 39,95:-. Nappflaska mam anti colic 260 ml 48,95:-. Mugghållare till vagnen 79,95:-. Vagnshänge 39,95:- (dom jag köpte tiger och kanin av). Omlottbody vit 29,95:-.

• EnEnkelTulipan

Vi har inte köpt en speciell blöjhink utan tänkte först börja med att slänga blöjorna i vår pedalhink i badrummet men att vi lägger varje blöja i en hundbajspåse först för att göra det lite fräschare. Hundbajspåsarna kostar endast 4,95:- per förpackning ;) funkar inte det bra får det nog bli en blöjhink.

• Namine

åh vad roligt att du lägger upp lite bilder. fantastiskt mycket fint du har hittat. Nu längtar jag om möjligt ännu mer

• EnEnkelTulipan
    Namine skrev 2014-03-15 17:09:30 följande:

åh vad roligt att du lägger upp lite bilder. fantastiskt mycket fint du har hittat. Nu längtar jag om möjligt ännu mer

Ja dom har jättemycket på bebisavdelningen :) hade kunnat köpa ännu mer men någonstans får man dra en gräns haha.
  • Namine
    EnEnkelTulipan skrev 2014-03-15 17:45:13 följande:
    Ja dom har jättemycket på bebisavdelningen :) hade kunnat köpa ännu mer men någonstans får man dra en gräns haha.
    haha jag är dålig på gränser. nu vart tyvärr vårt besök förskjutet då vi blev bjudna på förlovningsfest den tilltänkta helgen så nu får jag vackert vänta till maj.
    hur tror ni det går att gå på ullared när man är i v.34-35 någonstans?
Svar på tråden vad köpte ni på ullared?