• Namine

vad köpte ni på ullared?

Ni som varit till Ullared och handlat till bebis, vad har ni köpt och vad har det kostat? har det varit mycket billigare och har dom bra grejer?

Ni får gärna lägga upp bilder också på vad ni köpt. så roligt att se lite vad dom har. ska nämligen dit om 4 veckor.

• Svar på tråden vad köpte ni på ullared?
  • yoshimi
    Selmalinen skrev 2014-04-08 09:05:48 följande:

Har någon sett/köpt amningskläder på gekås?

Jag köpte två amningstshirtar förra grav och då var de inte så bra kvalitet och passform,

Men det kan ju ha blivit bättre nu.
  • Kia82
    Selmalinen skrev 2014-04-08 09:05:48 följande:
    Har någon sett/köpt amningskläder på gekås?

Det har alltid funnits lite mamma och amningskläder på Ullared när jag varit där (är där 3-4 ggr per år) så att åka dit med förhoppningar om att hitta massor av den varan hade jag inte gjort. Däremot så gillar jag H&Ms amningstoppar.
  • Selmalinen

Tack för svar tjejer, jag åker dit ca var tredje vecka men har inte tänkt på att kolla utbudet på amningskläder, köpt lite leggings och linnen för gravida, billigt men tyvärr rätt kass kvalitet har gått sönder i tvättmaskinen :(

• Lindation

Hej allihopa! :) ska antagligen till Ullared snart. :) Har dom skötbordbädd/dyna där? Har dom mycket saker med stjärnmönster? Har fastnat för de. :P

• ebbozz

de brukar ha ett gäng olika skötbäddar, har haft med stjärnor någon gång när jag varit där iallafall.

amningskudde med stjärnor köpte jag där sist, fanns i flera olika färger, även dreggellappar har jag köpt med stjärnor.

• Kia82
    Lindation skrev 2014-04-09 19:16:31 följande:
    Hej allihopa! :) ska antagligen till Ullared snart. :) Har dom skötbordbädd/dyna där? Har dom mycket saker med stjärnmönster? Har fastnat för de. :P

Jag var där för ett tag sen och då hade dom 4-5 olika skötbäddar och jag köpte ett jättefint påslakanset med stjärnor. I övrigt så såg jag inte så mycket saker med stjärnor, kanske att där var någon amningskudde men det kommer ju in nytt hela tiden så vem vet vad som finns att finna.
  • JennyL88

Tjänar man på att åka till Ullared och köpa bebiskläder aoch annat? Blir det så mycket billigare.?Tänker att kvaliteten inte är så bra och håller mycket tvätt.?

BF 15 oktober
  • yoshimi
    JennyL88 skrev 2014-04-14 09:08:59 följande:

Tjänar man på att åka till Ullared och köpa bebiskläder aoch annat? Blir det så mycket billigare.?Tänker att kvaliteten inte är så bra och håller mycket tvätt.?

BF 15 oktober
    Deras kläder håller ungefär samma kvalité som hm, Lindex och de små växer ju så snabbt så det är kanske mer frågan om du tycker att kläderna är fina. :)

Det som är billigt är ju alla prylar runt omkring, skall du köpa "startkit" till bebis tjänar du en hacka på att handla på gekås istället för i vanliga babyaffärer.
  • Kia82
    JennyL88 skrev 2014-04-14 09:08:59 följande:
    BF 15 oktober

Jag tycker att kvalitén på barnkläder där är bra och då har jag handlat till alla mina barn 0-9 år. Jag anser att kvalitén är lika bra som den som finns på Lindex, Kappahl och dyl. När vi var där sist så handlade jag bebisplagg för mellan 20-70 kr stycket och visst om man nöjer sig med tag tre betala för två på Lindex/Kappahl så lönar det inte sig att åka dit men om man är ute efter mer utrustning än kläder så lönar det sig absolut.
  • Kela1981

Var på Gekås idag och handlade nästan allt vi behövde. Får säga att jag är mycket nöjd över dagens skörd. Längtar tills allt är tvättat och fixat så man kan bädda och göra i ordning :) Utöver detta så köpte jag två par mjukisbyxor på mamma-avdelningen som jag avgudar så dom tänker jag använda även efter att bebben är född :D

Svar på tråden vad köpte ni på ullared?