• submarine

Wordfeud?

Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 

• Svar på tråden Wordfeud?
  • Anonym (helt galet)
    ManiLund skrev 2014-04-07 14:27:02 följande:
    Ey, mannen! Om do ente legger ett ord nu jag dödar dig!

Typ så?

Nej, inte så illa. :)  Men de vill ju att man lägger så att de ska kunna resigna.
  • J  a d e d
    ManiLund skrev 2014-04-07 14:36:13 följande:
    Jaha! Då fattar jag!

Världens vansinne får ett nytt ansikte i denna tråd.

• Nenne666

Tycker det vart så länge och spelar aldrig mot random längre. Just för att alla killar ska tjöta mer än dom spelar. Men nennegbg' heter jag där. Spelar gärna!

• Rikard
    Anonym (helt galet) skrev 2014-04-07 13:36:29 följande:
    Dra igång spelet runt kl. 23-02 en fredags eller lördagskväll så kan man t.o.m som kille bli hotad av andra killar om man inte resignar/avslutar spelet tillräckligt snabbt. (dvs min tur men inte lägger snabbt) ( Är väl nån gräns på hur många spel som kan vara igång samtidigt )

Samtliga killar resignar annan kille då(om inte killragg söks förstås). Hälften av tjejerna resignar( inte snygg nog? eller söker de tjejragg?)
    Om man har betalat för appen finns ingen gräns för antal spel.
    Dessutom  kan ju de andra ge upp om de vill ragga istället för att spela. Verkar sjukt schizofrent att vara på Wordfeud bara för att ragga, men samtidigt vara en sån vinnarskalle att man inte kan tänka sig att ge upp om spelet inte är ett potentiellt ragg.
  • Rikard
    HäckHäxan skrev 2014-04-07 13:35:47 följande:
    Nej din telefon är inte ensam om kåtvirus!
    Jepp. Har råkat ut för det där sen jag började spela. Har senare fått reda att många otrogna använder spelet som chat för vem fan misstänker att någon gör det liksom.

Nå bortsett från någon som just fått det förklarat för sig
    Fast att använda Wordfeud som chat med den man är otrogen med är ju inte samma sak som att ragga vilt bland dem som dyker upp om man söker en slumpvis spelare.
  • HäckHäxan
    Rikard skrev 2014-04-07 14:51:21 följande:
    Fast att använda Wordfeud som chat med den man är otrogen med är ju inte samma sak som att ragga vilt bland dem som dyker upp om man söker en slumpvis spelare.
    Absolut inte samma sak. Jag tycker fortfarande att det är rätt komiskt oavsett. Smart, men roligt helt enkelt.
    Canis meus id comedit
  • ManiLund
    Nenne666 skrev 2014-04-07 14:46:47 följande:
    Tycker det vart så länge och spelar aldrig mot random längre. Just för att alla killar ska tjöta mer än dom spelar. Men nennegbg' heter jag där. Spelar gärna!
    fan, vad du ska få stryk
  • Nenne666
    ManiLund skrev 2014-04-07 14:57:30 följande:
    fan, vad du ska få stryk

Haha du kan ju prova;)
  • Acubens
    Nenne666 skrev 2014-04-07 14:46:47 följande:
    Försökte starta spel mot dig, men mitt wordfeud kraschar varje gång. Mystiskt. 
Svar på tråden Wordfeud?