• submarine

Wordfeud?

Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 

• Svar på tråden Wordfeud?
  • Daniel 723
    J a d e d skrev 2014-04-10 23:04:38 följande:
    Du kan starta ett spel med mig igen. Var dåligt med kukar sist. Död
    Okej då, eftersom du frågar så snällt..! Flört
  • J  a d e d
    Daniel 723 skrev 2014-04-10 23:06:19 följande:
    Okej då, eftersom du frågar så snällt..! Flört
    Nämen tack, hala fram dasen ba´.
  • Daniel 723
    J a d e d skrev 2014-04-10 23:07:39 följande:
    Nämen tack, hala fram dasen ba´.
    Fick problem här, får inte plats med hela?!?
  • Anonym (em)

Jotack känner igen det där.. man vill ju bara spela.. chatta är väl inte fel men ska ju isf va moget.. /less brud..

• Forrest

Har spelat med en tjej i typ 3 år,. har inga problem att bara spela o inte hon heller.

• Fjäril Vingad
    Forrest skrev 2014-04-11 08:52:45 följande:
    Har spelat med en tjej i typ 3 år,. har inga problem att bara spela o inte hon heller.
    Jag har några killar jag spelat med i ca 2 år, startade som random spelare och det är inga problem heller. Har aldrig varit når flirtande, bara spel. Najs.
  • Rikard

Startade väldigt många spel i natt i hopp om lite ekivoka bilder. Ingenting. Det mest vågade var att jag la ordet "snoppa". Och det liknar ju bara ett osedligt ord, som inte ens är särskilt skabröst.

• sandlilja

Jag spelar ofta mot random och har aldrig stött på varken kukbilder eller raggförsök, bara spel och lite småprat nån gång om spelet.

Det verkar konstigt att ragga på wf, man vet ju inte ens vilket kön det är alla gånger och ingen ålder.

Fast jag har så liten skärm på telefonen så jag kanske missat någon kuk som profilbild...

• Smecker
    Rikard skrev 2014-04-12 08:44:03 följande:
    Startade väldigt många spel i natt i hopp om lite ekivoka bilder. Ingenting. Det mest vågade var att jag la ordet "snoppa". Och det liknar ju bara ett osedligt ord, som inte ens är särskilt skabröst.

Ren otur? På 23 spel har jag 2 kukar, 2 par bröst, 3 raggförsök (om man räknar med den som bara frågade om jag hade stora bröst) och 5 som resignade i förtid.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Wordfeud?