• submarine

Wordfeud?

Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 

• Svar på tråden Wordfeud?
  • Anonym (wf)
    ManiLund skrev 2014-04-07 10:42:12 följande:
    haha, en ny värld av potentiella ragg har öppnat sig?

du måste söka nån random.
    Nej haha, det har väl varit känt i 2 år eller så att många försöker ragga via wf, men har alltid haft folk jag känner att spela med :)
  • Acubens

Jag resignar aldrig, spela mot mig :) (heter samma där som här)

• Smecker

Har bara hänt ett par femtio gånger att folk försökt ragga eller resignat på wf, men det är nog för att jag är så kass.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Fjäril Vingad
    submarine skrev 2014-04-06 22:38:52 följande:
    Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 
    Jag spelar WF hela tiden och möter inte det där alls. Tycker det var mycket vanligare för ca 2 år sedan, då började nog varannan kille jag råkade få som motspelare chatta med mig. Idag händer det aldrig. Tycker dessutom att de flesta jag får som motspelare är tjejer.

• Fjäril Vingad
    Smecker skrev 2014-04-07 13:25:20 följande:
    Har bara hänt ett par femtio gånger att folk försökt ragga eller resignat på wf, men det är nog för att jag är så kass.
    *sprutar kaffet på datorskärmen*

• HäckHäxan
    submarine skrev 2014-04-06 22:38:52 följande:
    Nej din telefon är inte ensam om kåtvirus!
    Jepp. Har råkat ut för det där sen jag började spela. Har senare fått reda att många otrogna använder spelet som chat för vem fan misstänker att någon gör det liksom.

Nå bortsett från någon som just fått det förklarat för sig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Mmm ja just det! *nickar*
    Canis meus id comedit
  • Anonym (helt galet)

Dra igång spelet runt kl. 23-02 en fredags eller lördagskväll så kan man t.o.m som kille bli hotad av andra killar om man inte resignar/avslutar spelet tillräckligt snabbt. (dvs min tur men inte lägger snabbt) ( Är väl nån gräns på hur många spel som kan vara igång samtidigt )

Samtliga killar resignar annan kille då(om inte killragg söks förstås). Hälften av tjejerna resignar( inte snygg nog? eller söker de tjejragg?)

• J  a d e d

Aaaaaa du är så satans kass. Pinsamt för dig.
  • ManiLund
    Anonym (helt galet) skrev 2014-04-07 13:36:29 följande:
    Dra igång spelet runt kl. 23-02 en fredags eller lördagskväll så kan man t.o.m som kille bli hotad av andra killar om man inte resignar/avslutar spelet tillräckligt snabbt. (dvs min tur men inte lägger snabbt) ( Är väl nån gräns på hur många spel som kan vara igång samtidigt )

Samtliga killar resignar annan kille då(om inte killragg söks förstås). Hälften av tjejerna resignar( inte snygg nog? eller söker de tjejragg?)
    Ey, mannen! Om do ente legger ett ord nu jag dödar dig!

Typ så?

Svar på tråden Wordfeud?