• submarine

Wordfeud?

Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 

• Svar på tråden Wordfeud?
  • Anonym (I know)
    Anonym (aldrig) skrev 2014-04-06 22:54:10 följande:
    Men jösses!!! Som sagt, jag har aldrig råkat ut för det. Och då har jag ändå ett användarnamn där som skulle kunna få folk att göra just såna grejer. Tror jag får va glad o tacksam åt att jag slipper sånt då!
    submarine skrev 2014-04-06 22:46:39 följande:Jävligt lustigt.
    Ja visst är det?! Men å andra sidan känner jag heller inte särskilt många som får såna "erbjudanden" där...

Du har haft tur av ngn anledning..
  • viktorjohan

Jag har alltid ett par partier i gång. Spelar ofta mot randommotståndare och har bara mött en spelare som resignade. Jag är man och har en bild som detta framgår av. (Givetvis ingen bild av sexuell natur). Det får mig att undra över hur random man egentligen är i detta spel. Märkligt!

• Rikard

Nu förstår jag varför så många män ger upp direkt.
    Måste alltid starta 5-10 matcher för att få i alla fall några som fullföljer matchen.
    Fördelen med detta är att det förbättrar min statistik över antal vunna matcher.

• Rikard

En gång hade jag en match med en "rumpkvinna". Det var snarare ganska utmanande bilder där hon låg och åmade sig på en säng. Hon bytte bild flera gånger under matchen och chattade och frågade väldigt mycket. Inte direkt sexuellt eller raggande men i kombination med att hon växlade mellan olika avklädda bilder blev det hela lite märkligt.
    Hon gav inte direkt upp, men slutade spela efter ett tag.

Själv spelar jag under eget namn med eget ansikte

• ManiLund

En del män som ger upp direkt har jag stött på. Och en och annan kvinna med utmanande bilder, men tyvärr inte så många.

• cosinus

Oj har inte spelat mot random personer på nåt år men då var det iaf inga problem. Slutade mest med det för att folk var så galet dåliga. Spelade mot en kille som jag brukade spöa med typ 400-150 varje gång. Tror vi spelade 10 spel innan han gav upp. Funderade lite på vad som fick honom att fortsätta förnedringen för han var inte aktiv på chatten mer än typ "grattis" när jag vann så han verkade inte ute efter något socialt heller.

(och jag har en rätt normal avatar, inget sexuellt iaf även om jag tog ett kort när jag provade en leksaksafroperuk :) så jag är väl inte så lik mig )

• Anonym (wf)

Hur funkar det när man utmanar nån random? jag har bara spelat med folk jag känner men jag har aldrig fått nån utmaning, måste båda tryckt på möta random eller kan man få en utmaning iaf?

• cosinus
    Anonym (wf) skrev 2014-04-07 10:40:48 följande:
    Hur funkar det när man utmanar nån random? jag har bara spelat med folk jag känner men jag har aldrig fått nån utmaning, måste båda tryckt på möta random eller kan man få en utmaning iaf?
    Nä man måste aktivt välja att möta någon random.
  • ManiLund
    Anonym (wf) skrev 2014-04-07 10:40:48 följande:
    haha, en ny värld av potentiella ragg har öppnat sig?

du måste söka nån random.
Svar på tråden Wordfeud?