Hej på er!!
bakabebis skrev 2014-05-09 09:41:02 följande:
Krut: Hur går det för er? Har ni testat någon mer gång?
Och hur går det för er andra, testat än?
Vi var på RMC igår och gjorde första inseminationen, så nu håller vi tummar och tår för att det går vägen. Hoppas att kunna vänta i varje fall 2 veckor till test, men skulle gissa på att man kommer att bli lite otålig och testa innan. Vi får se helt enkelt

Kevinsmamma01 skrev 2014-05-09 20:00:25 följande:
Ja Krut hur går det?
Jag har testat varje morgon sen i onsdags men bara negativt =( Vet att det kanske är tidigt då jag har bim på söndag men kan inte låta bli...känns som jag ska få mens när som helst; har liksom en sugande känsla i livmodern och har även haft molvärk som innan mens för tredje dagen i rad

helt säker på att det inte tog sig denna gång så ikväll dricker jag lite vin och tycker synd om mig själv
bakabebis - då börjar den långa väntan fram till bim för er del då, håller allt som år för er skull

Vad trist Kevinsmamma!! Men än är hoppet inte ute!
Spännade bakabebis!! Kändes det bra? Vilken läkare hade ni?
Jag är så trött på mig själv. Jag hamnade såklart i testträsket och har hängt i tråden "svaga graviditetstester" Jag har anat streck på tester jag har tagit men vet varken ut eller in. I dag ska jag köpa ett "riktigt" test på apoteket och testa i morgon. Är det neg så får jag nog ge upp. Hoppet o humöret pendlar verkligen upp o ner! Jag skickar med en stackars bild på de senaste testen. Är jag en hopplös optimist eller vad tror ni?