• MammaIna88

ni som har bf augusti och september 2014 se hit!

Tänkte att vi som är gravida och har bf i augusti och september kan samlas här då det vore kul att följas åt. Säg gärna ålder, vart ni bor samt om ni har flera barn. Jag börjar. Jag är 25 och väntar mitt 3:e barn. Mina två andra är födda 2007 och 2010. Jag bor i svanesund.

• Svar på tråden ni som har bf augusti och september 2014 se hit!
  • roja22
    Evelinawahlstrom skrev 2014-08-07 13:54:16 följande:

Jag har v fått min bebis den 30 juli. Det vart ingen augusti bebis. Förlossningen gick fort som bara den. Jag fick värkar klockan halv 8 på morgonen åkte in kl 12 och hon föddes kl 3. Läkarna var chockade över hur fort det gick. Använde inge lustgas eller annan smärtstillande. Testade lustgasen vid en värk och det var hemskt tyckte jag.

Grattis!
    Var det ditt första? Hoppas ni mår bra!
  • replica
    Evelinawahlstrom skrev 2014-08-07 13:54:16 följande:

Jag har v fått min bebis den 30 juli. Det vart ingen augusti bebis. Förlossningen gick fort som bara den. Jag fick värkar klockan halv 8 på morgonen åkte in kl 12 och hon föddes kl 3. Läkarna var chockade över hur fort det gick. Använde inge lustgas eller annan smärtstillande. Testade lustgasen vid en värk och det var hemskt tyckte jag.

Grattis till bebisen!! {#emotions_dlg.flower}

Går själv in i v. 35 på lördag och börjar jobba på måndag.. Kommer vara tuffa tre veckor att jobba innan jag har planerat att gå hemObestämd

Har fortfarande inte fått min FP godkänd än, så har ingen aning om hur vi kommer att ligga till ekonomiskt.. Känns tungt att ha det att tänka på också!
    "Practise makes perfect"
  • Miss A

Grattis till flickan Evelina :) mysigt! längtar en massa till vår bebis också :)

• roja22
    Littleprick skrev 2014-08-11 00:07:40 följande:

9 aug föddes vår lilla tjej som var beräknad till 25e.

Grattis! Hoppas allt gick bra!
  • Miss A

Grattis till er lilla prinsessa :)
  • Evelinawahlstrom

Grattis till bebisen!
  • Livets under

Japp, plus en dag... Men väntat. Gick tre veckor över tiden med sonen innan det blev igångsättning som slutade i snitt. Så har inga stora förhoppningar denna gången att det skulle komma en bebis i tid. ;)

Svar på tråden ni som har bf augusti och september 2014 se hit!