BF Januari 2015
Jag märker också av hormonerna ibland. Blir jätteledsen av ingen egentlig orsak... Jobbigt, men sambon förstår att det kanske inte är så allvarligt som det verkar just i stunden, utan bara hormonerna som spelar mig ett spratt...
Nu har jag varit på inskrivning och imorgon ska jag boka tid till första ultrat. Väntar så på v12, att jag får se att allting är bra med lilla bönan där inne:)
Märker att värmen och det tryckande vädret gör att jag snabbt blir trött just nu... 15min effektivt trädgårdsarbete och jag flämtar och vill helst lägga ner mig resten av dagen! Mår sämre nu av värmen än jag gjorde i fjol denna tid och då var jag på bf+2 med sonen. Hoppas det snart går över, för finns så mycket jag vill göra ute i trädgården!
Idag är jag så otroligt trött! Har bäddat ut en madrass åt mig på golvet i vardagsrummet så att jag kan vila där medan sonen busar. Skulle helst sova resten av dagen, men det går ju inte med en busig 11månaders...
Idag har jag varit och tagit blodprov och lämnat urinprov, så nu återstår att få tid till ultra. Har missat telefontiden denna vecka, så måste sätta påminnelse till måndagen. Borde väl på ultra om 2veckor, så nära 12+0 som möjligt om jag inte kommer fel ihåg.
Mitt illamående går i vågor. Ena dagen märker jag knappt av det för att nästa må illa från att jag vaknar tills jag somnar...
Nu har jag tid till första ultrat, 4.7. Det är ju en hel evighet dit!!;)