BF Januari 2015
Har bf 9jan enligt bm, men tror jag flyttas tillbaka några dagar vid ul. Har lite längre cykel, så med sonen blev jag också flyttad 3dagar.
Imorgon är det dags för ul. Börjar bli jättenervös och orolig att de inte ska hitta något hjärtljud!
Usch vad jag är nervös för ul idag!! Har varit vaken 2-5 och inte kunnat tänka på annat.. Tur så är sambon ledig idag, så har sällskap både tills det är dags och under själva ul.
Tänker säga åt den som gör ul att jag är orolig och fråga om hon/han genast kan kolla att hjärtat slår, så att jag vet. Varje sekund kommer kännas som en evighet!
Allt såg bra ut på ul!!! Blev dock tillbaka flyttad, så ny bf 20.1. Känns så skönt att ha sätt hjärtat ticka och hur lilla bönan bökade runt!
Såg i bildtråden att många börjar få fina små babymagar! Jag ser ännu ingen skillnad på min mage och med sonen började magen synas först runt v25. Finns många överloppskilon som är bra på att dölja babykulan... Får se hur det går denna gång!
På ett sätt hoppas jag att magen inte börjar växa före efter v20, eftersom vi gifter oss sista lördagen iaugusti. Skulle vara kul att inte behöva känna mig som en vit flodhäst i min klänning;)
Jag är väldigt nyfiken på vilka åldrar alla som skriver är i! Är det era första barn eller har ni sen innan? :)
Då är du iallafall lite medveten om vad som händer med kroppen och så!
Lycka till!