BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Hej allihopa!
Tänkte dela med mig av mina symtom jag hade innan jag plussade. Kanske kan hjälpa någon därute som väntar på Bim.
Jag plussade runt 20 maj. Innan dess var jag galet varm, samt hade tydligare ådror på brösten och inga flytningar mellan äl och Bim vilket jag annars har.
Tempade aldrig men var helt sjukt varm, speciellt i ansiktet och på händerna. Kunde även tycka att typ salta pinnar och andra sakta grejer var jättegoda, det var kanske inbillning dock ;)
Lycka till tjejer, håller tummarna!!
Var visst inget spök streck <3 
Varm i ansiktet igår o idag. Sticker ilar o drar i ljumskarna höfter o livmoder. Molande värk mest framåt kvällen.. det är väl inte inbillning iallafall?? Jag vet inte om jag vågar testa imorgon om de blir neg. Så jag funderar på att vänta o se om mensen dyker upp på söndag-måndag. Annars testar jag på måndag!! Jag kan inte inbilla mig alla de här grejerna känns de som. Vad har ni som plussat känt för symtom nu innan bim?
Hej allihopa!
Tänkte dela med mig av mina symtom jag hade innan jag plussade. Kanske kan hjälpa någon därute som väntar på Bim.
Jag plussade runt 20 maj. Innan dess var jag galet varm, samt hade tydligare ådror på brösten och inga flytningar mellan äl och Bim vilket jag annars har.
Tempade aldrig men var helt sjukt varm, speciellt i ansiktet och på händerna. Kunde även tycka att typ salta pinnar och andra sakta grejer var jättegoda, det var kanske inbillning dock ;)
Lycka till tjejer, håller tummarna!!
Jag har ont i ryggslutet till och ifrån, lite molvärk i tjej magen och brösten. Så ja typiska symptom på mens skulle jag nog säga. Och jag plussade idag på äl+11 bim -5