BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Jag är bara ett par dagar efter ÄL men jag har en känsla av att detta försök lyckades. Brösten ömmar än och det moler och värker fortfarande i livmodertrakten. Värken brukar annars försvinna direkt efter äl men alltid när jag blivit gravid tidigare har värken fortsatt konstant från ÄL.
Jag kan inte förklara känslan men jag känner mig säker på att det tar sig denna gång!
Tycker bara att denna väntan efter ÄL är så hemsk, lång och plågsam innan man kan börja känna riktiga gravsymtom.
Var visst inget spök streck <3 
Var visst inget spök streck <3 
Varm i ansiktet igår o idag. Sticker ilar o drar i ljumskarna höfter o livmoder. Molande värk mest framåt kvällen.. det är väl inte inbillning iallafall?? Jag vet inte om jag vågar testa imorgon om de blir neg. Så jag funderar på att vänta o se om mensen dyker upp på söndag-måndag. Annars testar jag på måndag!! Jag kan inte inbilla mig alla de här grejerna känns de som. Vad har ni som plussat känt för symtom nu innan bim?
Om man är gravid höja temperaturen en aning till då? Den höka efter ägglossning. Men höjs den även när ägget fäst? Innan bim?? Nån som tempar?? Tempat?