BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
BIM +3, inte ett tecken på att nån mens ska komma.. Trott det ett par gånger men icke! Inte ens LITE rosa. Känner mig som vanligt senaste veckan, trög mage o molvärk i rygg/mage. Inte testat sen BIM dagen tror jag eller BIM-1? Blev ju misslyckat igår, dumma test :( Men avvaktar test tills nya trillar in i lådan (Imorgon eller fredag) om inte tant röd hinner före! Spännande även fast jag tror negativt ;)
Ni andra som också har bim nästa vecka, hur gör ni vid midsommar? Hoppar över snapsen och öl till lunch helt eller tar nåt glas? Har tänkt att även om är tidigt (bim-5) så ska jag testa fredag morgon. Fler som vill testa med mig på fredag??
Ni andra som också har bim nästa vecka, hur gör ni vid midsommar? Hoppar över snapsen och öl till lunch helt eller tar nåt glas? Har tänkt att även om är tidigt (bim-5) så ska jag testa fredag morgon. Fler som vill testa med mig på fredag??
Vaknade förresten med träningsvärk båda låren (framsida) idag! Herrejösses kändes massor o helt obefogat.. Så mycket konstigheter min kropp har för sig alltså!