• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Makkinje
    Wishme skrev 2014-06-18 19:27:07 följande:

Att man vågar testa så tidigt ?! :)

Jag är på BIM +7 och vågar fortfarande inte testa ;)

Men grattis :)
    Testade postivt redan äl+9, men tog det första digitala idag bara för att få det bekräftat att det inte var spöktest. Aldrig testat så här tidigt med mina tre tidigare barn men kunde inte hålla mig den här gången ;)

Och tack :)
  • Wishme
    Makkinje skrev 2014-06-18 20:36:29 följande:
    Testade postivt redan äl+9, men tog det första digitala idag bara för att få det bekräftat att det inte var spöktest. Aldrig testat så här tidigt med mina tre tidigare barn men kunde inte hålla mig den här gången ;)

vad har du för symptom då? =)
    jag vill ha mer tecken innan jag vågar testa ! 
  • hellew
    JhjärtaK skrev 2014-06-18 17:12:03 följande:

Båda gångerna jag plussat har jag känt molvärk från ca ÄL+7, sen lite illamående också. I övrigt i princip inget alls. Nu när jag tror att jag är gravid igen så är det likadant, molande värk som kommer och går och lite illamående, är även hungrigare än vanligt och jag har kortare stubin än annars. Går ganska snabbt till stadiet "sur". Typ som nu när maken ringde och meddelar att "det blir nog lite jobbigt att handla med dottern när inköpslistan blev så lång så antingen får du göra det efter jobbet (och andra ärenden) eller så åker jag och gör det när du kommer hem", då blev jag såhär typ "gaaah, good for nothing, köp en jäkla ask med russin åt henne så skall du se att hon sitter snällt i vagnen och mumsar, hur jääävla svårt kan det vara???" Sa dock inte denna harang rent ut men tänkte den definitivt och det hördes rätt tydligt på min röst vad jag tyckte smile2.gif
    hur går det för dig? testat mer idag?
    jag fick bruna flytningar idag så jag gissar på att mensen kommer när som helst. :(
  • Malin1992

Ändå sen dagen innan äl så har jag mått illa o varit kallsvettig, sen i måndags har jag även fått sura uppstötningar o värk i nedre delen av magen :/ kan det vara graviditetstecken?? :)

• Wishme
    Malin1992 skrev 2014-06-18 21:33:56 följande:

Ändå sen dagen innan äl så har jag mått illa o varit kallsvettig, sen i måndags har jag även fått sura uppstötningar o värk i nedre delen av magen :/ kan det vara graviditetstecken?? :)

Fast knasigt att de kom innan äl .. då kanske du haft äl tidigare än du trott? 
  • Annette79
    Makkinje skrev 2014-06-18 20:36:29 följande:

Kom till BF feb tråden Makkinje :))

Såg att du oxå väntar din fyra, kan vara kul att följas :)))
  • Annette79

Åh alla andra oxå såklart som har plussat :) Tråden heter BF feb 2015. Kan ju inte sluta testa och vill ju se att det ökar eftersom jag blivit lite osäker efter föra månadens missfall men känns som det ökar snabbt :) Bim+1 idag tror jag :)

• Wishme
    Annette79 skrev 2014-06-18 21:48:58 följande:

Åh alla andra oxå såklart som har plussat :) Tråden heter BF feb 2015. Kan ju inte sluta testa och vill ju se att det ökar eftersom jag blivit lite osäker efter föra månadens missfall men känns som det ökar snabbt :) Bim+1 idag tror jag :)

Tydligt pluss de där =) 

vad har du för symtom? =) 
  • Annette79
    Wishme skrev 2014-06-18 21:52:33 följande:
    Tydligt pluss de där =) 

vad har du för symtom? =) 
    Så lycklig just nu Jag har ont i korsryggen till och från, nästäppa som jag aldrig har samt extremt trött. Somnar hela tiden känns det som. Är idag 4+2 alltså vecka 5
  • Makkinje
    Wishme skrev 2014-06-18 20:38:32 följande:
    vad har du för symptom då? =)
    jag vill ha mer tecken innan jag vågar testa ! 
    Molvärk i tjej magen, ont till och ifrån i ryggslutet samt ont i brösten till och ifrån. Och ja humör svägningar enligt sambon :p
    Meya 060816
Svar på tråden BIM Juni 2014