BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
ska på vul idag eftersom man vill utesluta utomhavandeskap,har sedan igår haft otroligt ont i ena sidan,och jag har haft missfall tidigare och det har aldrig känts såhär,så vi får se vad dom säger:)
ska på vul idag eftersom man vill utesluta utomhavandeskap,har sedan igår haft otroligt ont i ena sidan,och jag har haft missfall tidigare och det har aldrig känts såhär,så vi får se vad dom säger:)
Ni andra som också har bim nästa vecka, hur gör ni vid midsommar? Hoppar över snapsen och öl till lunch helt eller tar nåt glas? Har tänkt att även om är tidigt (bim-5) så ska jag testa fredag morgon. Fler som vill testa med mig på fredag??
Hej till er som funderar över olika gravtester, jag har tyvärr gjort ett avbrytande i v 16 för tre veckor sedan pga kromosomfel. Nu vill vi försöka igen så fort det bara går. Jag har testat med RFSU och cb digital för att se så hcg har gått ur eller iaf sänkts i kroppen. RFSU fick jag ett svagt svgt streck på och samtidigt med cb digital gravid 2-3 veckor. Så cb digital är mycket känsligare än RFSU två pack, det röda. Ägglossningstesten ger oxå utslag så jag vet inte när jag har äl :( hoppas på ett negativt gravtest så vi kan se när äl kommer igång. Trodde jag hade det i dagarna och så kan det ju vara men vi kan ju inte vara säker. Vi kör på iaf. Hoppas på en mars/april bäbis.
Charlie40>>Kromosomfel, gjorde ni bara nackuppklaring + blodprov eller gick ni vidare med fler tester?
Är lastgammal (40) så jag funderar på vad jag ska göra framöver.
Lycka till!
Charlie40>>Kromosomfel, gjorde ni bara nackuppklaring + blodprov eller gick ni vidare med fler tester?
Är lastgammal (40) så jag funderar på vad jag ska göra framöver.
Lycka till! ![]()