• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Solägget

Någon kan ta bort mig från listan, fick mens idag :( Så jäkla tröttsamt. Nu får jag väl leta upp den där förbaskade julitråden istället ;)

Stort lycka till ni som plussat och ni som fortfarande väntar!! :)

• Lambo

Jag kunde inte hålla mig från att testa idag, testen kom i lådan igår.

Jag har plussat o det känns svårt att greppa NU :))

( BIM +4 )

Grattis till alla nya plus o lycka till ni som har BIM snart!

• Lambo

Tänkte skriva om mina symptom, plussade sent (negativt BIM +2 mitt på dagen tex) nu BIM +4, morgonen.

ÄL runt 1/6.

29/5 - ca 15/6 mycket molvärk

2-5 (?) torrt, pyttelite "torra vita"

6/6 vitgula "lotion"

Kväll: vattningare, mindre molvärk, första känslan ömma bröst, vätska.

7/6 mindre molvärk. Lite hugg. Läckande bröst. Trög mage startar ca här.

8/6: Svagt illamående, små hugg morgon. Gråtmild. Öm svank.

Kväll: Jättehugg vänster sida livmoder.

9/6: Instabil känsla i magen, illamående? Dålig mage? _Lite_ ömmande bröst. PMS?

14/6 - ca, träningsvärk baksida hö lår.

16/6 vaknade av illamående o magont!

17/6 magen, ajaj

18/6 träningsvärk framsida lår, mage fortfarande trög..

Nu känner jag mindre av allt, lite öm mage men det kan ha att göra med min otroligt tröga mage, gick inte ens på toa igår..

• Lambo

Jag hade även fett hår en period!! Har aldrig det.

Så tidiga symptom, plussa sent var grejen för mig ;)

• combat90

När jag vaknade nyss tog jag tempen (haft munnen öppen när jag sov) tog tempen o den va på 36,3 . Sjunkit 0,3 grade sen igår 36,6. Ligger fortfarande i sängen och stängde munnen ;) och tog tempen igen. 36,6.. hmm kan de påverkat att tempen blev lägre att jag sov med öppen mun haha!! :) molvärken ökar nu?? Är på bim-4

• Pompalens

Får hoppa till Julitråden. Testade positivt på ägglossning igår och negativt på graviditestet. Så det var missfall. Håller tummarna för att det är som många säger, lättare att bli gravid efter ett missfall. För vissa verkar det i alla fall stämma.

• Becks5

Jag tog test imorse ÄL+8 och tycker mig se något men det är väl ett spökstreck säkert. Vet inte om man ser på bilden, vad tycker ni?

• combat90

Supernegativt test nyss bim-4.. tror de e kört denna månad..bara invänta mensen!! :/

• JhjärtaK
    hellew skrev 2014-06-18 21:25:32 följande:
    hur går det för dig? testat mer idag?
    jag fick bruna flytningar idag så jag gissar på att mensen kommer när som helst. :(
    Testade igår kväll och fick ett synligt plus men sen mer rosa flytningar så tror att detta blir ett tidigt mf tyvärr. Tog inget test imorse utan tänkte ta imorgon bitti istället. Är det starkare och jag får Gravid på CB digitala så kanske jag kan börja hoppas, förutsatt att jag inte börjar blöda mer.
  • mandalii

Jag fick min mens punktligt idag på bim. Blir juli-tråden som gäller för mig nu. Så himla ledsen Gråter

Svar på tråden BIM Juni 2014